logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt na liście Actions on Google

  PR 21.05.2019, przeczytano 96 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-na-liscie-actions-on-google,382552,artykul.html

Każda z firm na liście zbudowała przynajmniej jedną akcję wysokiej jakości. Eksperci Google sprawdzili, czy każda jest zgodna z najlepszymi praktykami dla użytkowników platformy Actions on Google. Do programu mogą zgłosić się tylko firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowały co najmniej jedną akcję spełniającą najlepsze praktyki interfejsów głosowych oraz wykorzystującą przynajmniej dwa zaawansowane elementy Asystenta Google.  

Zespół kompetencyjny TECH&LAB 180heartbeats + Jung v Matt uruchomił grę 180 słów. Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami. Wykorzystując popularną grę słowną i integrację z funkcją Actions On Google, agencja stworzyła kreatywne wykorzystanie Asystenta, wykraczające poza powszechne i oczywiste zastosowania typu “odpowiedz na pytania o produkt”. Każdemu, kto powie “Porozmawiaj z 180 słów”, asystent głosowy odpowie konkretnym słowem i poprosi byśmy podali kolejne, rozpoczynające się od ostatniej litery wyrazu, który wypowiedział:

- Marketerzy szukają zastosowań dla tych nowo dostępnych narzędzi w polskiej wersji językowej - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Tworząc grę chcieliśmy zainspirować rynek i pokazać, że  może być ciekawym elementem komunikacji, niekoniecznie tylko odpowiadającym na proste pytania o produkt czy adres sklepu. Komunikacja głosowa w urządzeniach mobilnych jest rozwijana przez liderów rynku i z pewnością, na przestrzeni kolejnych lat, stanie się elementem niezbędnych w ramach komunikacji z użytkownikami smartfonów, którymi są już obecnie właściwie wszystkie grupy Internautów, nie tylko milenialsi.

Od momentu uruchomienia 180 słów z końcem lutego, użytkownicy rozegrali w sumie 130 tys. gier, w których padło ponad 2 miliony słów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764