logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt na liście Actions on Google

  PR 21.05.2019, przeczytano 251 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-na-liscie-actions-on-google,382552,artykul.html

Każda z firm na liście zbudowała przynajmniej jedną akcję wysokiej jakości. Eksperci Google sprawdzili, czy każda jest zgodna z najlepszymi praktykami dla użytkowników platformy Actions on Google. Do programu mogą zgłosić się tylko firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowały co najmniej jedną akcję spełniającą najlepsze praktyki interfejsów głosowych oraz wykorzystującą przynajmniej dwa zaawansowane elementy Asystenta Google.  

Zespół kompetencyjny TECH&LAB 180heartbeats + Jung v Matt uruchomił grę 180 słów. Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami. Wykorzystując popularną grę słowną i integrację z funkcją Actions On Google, agencja stworzyła kreatywne wykorzystanie Asystenta, wykraczające poza powszechne i oczywiste zastosowania typu “odpowiedz na pytania o produkt”. Każdemu, kto powie “Porozmawiaj z 180 słów”, asystent głosowy odpowie konkretnym słowem i poprosi byśmy podali kolejne, rozpoczynające się od ostatniej litery wyrazu, który wypowiedział:

- Marketerzy szukają zastosowań dla tych nowo dostępnych narzędzi w polskiej wersji językowej - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Tworząc grę chcieliśmy zainspirować rynek i pokazać, że  może być ciekawym elementem komunikacji, niekoniecznie tylko odpowiadającym na proste pytania o produkt czy adres sklepu. Komunikacja głosowa w urządzeniach mobilnych jest rozwijana przez liderów rynku i z pewnością, na przestrzeni kolejnych lat, stanie się elementem niezbędnych w ramach komunikacji z użytkownikami smartfonów, którymi są już obecnie właściwie wszystkie grupy Internautów, nie tylko milenialsi.

Od momentu uruchomienia 180 słów z końcem lutego, użytkownicy rozegrali w sumie 130 tys. gier, w których padło ponad 2 miliony słów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764