logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt na liście Actions on Google

  PR 21.05.2019, przeczytano 105 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-na-liscie-actions-on-google,382552,artykul.html

Każda z firm na liście zbudowała przynajmniej jedną akcję wysokiej jakości. Eksperci Google sprawdzili, czy każda jest zgodna z najlepszymi praktykami dla użytkowników platformy Actions on Google. Do programu mogą zgłosić się tylko firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowały co najmniej jedną akcję spełniającą najlepsze praktyki interfejsów głosowych oraz wykorzystującą przynajmniej dwa zaawansowane elementy Asystenta Google.  

Zespół kompetencyjny TECH&LAB 180heartbeats + Jung v Matt uruchomił grę 180 słów. Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami. Wykorzystując popularną grę słowną i integrację z funkcją Actions On Google, agencja stworzyła kreatywne wykorzystanie Asystenta, wykraczające poza powszechne i oczywiste zastosowania typu “odpowiedz na pytania o produkt”. Każdemu, kto powie “Porozmawiaj z 180 słów”, asystent głosowy odpowie konkretnym słowem i poprosi byśmy podali kolejne, rozpoczynające się od ostatniej litery wyrazu, który wypowiedział:

- Marketerzy szukają zastosowań dla tych nowo dostępnych narzędzi w polskiej wersji językowej - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Tworząc grę chcieliśmy zainspirować rynek i pokazać, że  może być ciekawym elementem komunikacji, niekoniecznie tylko odpowiadającym na proste pytania o produkt czy adres sklepu. Komunikacja głosowa w urządzeniach mobilnych jest rozwijana przez liderów rynku i z pewnością, na przestrzeni kolejnych lat, stanie się elementem niezbędnych w ramach komunikacji z użytkownikami smartfonów, którymi są już obecnie właściwie wszystkie grupy Internautów, nie tylko milenialsi.

Od momentu uruchomienia 180 słów z końcem lutego, użytkownicy rozegrali w sumie 130 tys. gier, w których padło ponad 2 miliony słów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764