logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt pracuje dla Absolut Global Travel Retail

  PR 11.01.2019, przeczytano 172 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt pozyskała nowy projekt. Rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie, dla którego realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-pracuje-dla-absolut-global-travel-retail,380745,artykul.html

Promuje w niej nową limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, korzystających z kluczowych portów lotniczych, włączając Sydney, Auckland, Singapur.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości nowej butelki Absoluta. Atrament użyty na butelkach został przygotowany z przetworzonej farby z rasistowskich, homofobicznych i innych nienawistnych haseł namalowanych na ścianach wielu miast. W tym celu, team Absoluta udał się na protesty rasistowskie oraz przeciw LGBTQ, zebrał wszystkie niesione nienawistne hasła i zrobił z nich atrament. Potem użył go ponownie do zadrukowania limitowanej edycji butelki. Ponadto design butelki zawiera również słowo “miłość” w wielu językach, a szkło zostało pozyskane z recyklingu, w tym z butelek poprzedniej limitowanej edycji. W ramach globalnej kampanii, Absolut wykorzystuje ten atrament, aby przekazać bardziej pozytywne przesłanie, przede wszystkim: o miłości.

Agencja przygotowała landing page oraz formaty reklamowe na Facebook i Instagram oraz formaty rich media do sieci. Dodatkową atrakcją jest zabawa dla użytkowników smartfonów, w której uczestnicy mogą wygrać dwuosobowy wyjazd do Szwecji. Wystarczy wejść na stronę www.absolut.com/dropoflove i wysłać butelkę Absoluta w wirtualną podróż. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich uczestników. Zabawa potrwa do połowy stycznia.

Koncern Pernod Ricard, do którego należą także takie marki, jak m.in. Wyborowa, Ballantine's, Kahlúa, Malibu, Chivas Regal, zaprosił 180heartbeats + Jung v Matt do współpracy po przejrzeniu dotychczasowego portfolio agencji.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764