logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ dotyczące LGBT+

  PR 18.03.2019, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-propaguje-standardy-onz-dotyczace-lgbt%2B,381698,artykul.html

- 180heartbeats + Jung v Matt jako pierwsza firma z Polski wyraziła poparcie dla standardów i tym samym dołączyła do 235 firm, które przestrzegają praw osób LGBT+ – mówi Fabrice Houdart, oficer Praw Człowieka ONZ i współautor standardów. - Cieszy nas, że ta liczba wciąż rośnie, co pokazuje, że dla biznesu na całym świecie prawa człowieka i osób LGBT+ mają duże znaczenie. Znalezienie się w gronie oznacza, że 180heartbeats + Jung v Matt jako pracodawca przestrzega prawa człowieka, zwalcza dyskryminację, wspiera i staje w obronie osób LGBT+. Takie same zasady wyznaje w stosunku do klientów i partnerów biznesowych.

Zestaw tych wytycznych dla biznesu, Rada Praw Człowieka ONZ przyjęła w 2011 r. Dzięki nim firmy mają możliwość wspierać różnorodność, szacunek i równość - wielu przynosi to także korzyści ekonomiczne: pomaga przyciągać i zatrzymywać talenty, podejmować lepsze decyzje i budować lojalność wobec klientów i inwestorów. Mimo to, te praktyki wciąż nie są powszechne, stąd celem standardów jest przyspieszenie tempa zmian. W większości krajów ochrona przed dyskryminacją ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową jest wciąż niewystarczająca. Nawet w krajach, które mają w tym obszarze znaczące postępy, osoby LGBT+ wciąż napotykają poważne przeszkody - zwłaszcza w szkole i miejscu pracy.

- Od dawna staramy się w agencji wspierać różnorodność wśród pracowników na wielu poziomach - mówi Maja Piotrowska, HR Manager - Cieszę się, że możemy wesprzeć globalną inicjatywę i stać się przykładem dla innych organizacji. Głęboko wierzę w to, że nie tylko działania wewnętrzne, które obecnie prowadzimy, a szeroka komunikacja, pomoże osobom LGBT+ w miejscu pracy. Mamy też nadzieję, że naszym śladem pójdą kolejne firm z Polski.

Pozostałe firmy, które przestrzegają standardów ONZ, to m.in. Aviva, Avon, Bain & Company, Ben & Jerry’s, BNP Paribas, Calvin Klein, The Coca-Cola Company, Deloitte, GSK, L'Oréal, H&M, IKEA Group, ING, Lufthansa, Mastercard, Nike, Procter & Gamble, PWC, Santander Group i wiele innych.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764