logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ dotyczące LGBT+

  PR 18.03.2019, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-propaguje-standardy-onz-dotyczace-lgbt%2B,381698,artykul.html

- 180heartbeats + Jung v Matt jako pierwsza firma z Polski wyraziła poparcie dla standardów i tym samym dołączyła do 235 firm, które przestrzegają praw osób LGBT+ – mówi Fabrice Houdart, oficer Praw Człowieka ONZ i współautor standardów. - Cieszy nas, że ta liczba wciąż rośnie, co pokazuje, że dla biznesu na całym świecie prawa człowieka i osób LGBT+ mają duże znaczenie. Znalezienie się w gronie oznacza, że 180heartbeats + Jung v Matt jako pracodawca przestrzega prawa człowieka, zwalcza dyskryminację, wspiera i staje w obronie osób LGBT+. Takie same zasady wyznaje w stosunku do klientów i partnerów biznesowych.

Zestaw tych wytycznych dla biznesu, Rada Praw Człowieka ONZ przyjęła w 2011 r. Dzięki nim firmy mają możliwość wspierać różnorodność, szacunek i równość - wielu przynosi to także korzyści ekonomiczne: pomaga przyciągać i zatrzymywać talenty, podejmować lepsze decyzje i budować lojalność wobec klientów i inwestorów. Mimo to, te praktyki wciąż nie są powszechne, stąd celem standardów jest przyspieszenie tempa zmian. W większości krajów ochrona przed dyskryminacją ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową jest wciąż niewystarczająca. Nawet w krajach, które mają w tym obszarze znaczące postępy, osoby LGBT+ wciąż napotykają poważne przeszkody - zwłaszcza w szkole i miejscu pracy.

- Od dawna staramy się w agencji wspierać różnorodność wśród pracowników na wielu poziomach - mówi Maja Piotrowska, HR Manager - Cieszę się, że możemy wesprzeć globalną inicjatywę i stać się przykładem dla innych organizacji. Głęboko wierzę w to, że nie tylko działania wewnętrzne, które obecnie prowadzimy, a szeroka komunikacja, pomoże osobom LGBT+ w miejscu pracy. Mamy też nadzieję, że naszym śladem pójdą kolejne firm z Polski.

Pozostałe firmy, które przestrzegają standardów ONZ, to m.in. Aviva, Avon, Bain & Company, Ben & Jerry’s, BNP Paribas, Calvin Klein, The Coca-Cola Company, Deloitte, GSK, L'Oréal, H&M, IKEA Group, ING, Lufthansa, Mastercard, Nike, Procter & Gamble, PWC, Santander Group i wiele innych.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764