logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ dotyczące LGBT+

  PR 18.03.2019, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-propaguje-standardy-onz-dotyczace-lgbt%2B,381698,artykul.html

- 180heartbeats + Jung v Matt jako pierwsza firma z Polski wyraziła poparcie dla standardów i tym samym dołączyła do 235 firm, które przestrzegają praw osób LGBT+ – mówi Fabrice Houdart, oficer Praw Człowieka ONZ i współautor standardów. - Cieszy nas, że ta liczba wciąż rośnie, co pokazuje, że dla biznesu na całym świecie prawa człowieka i osób LGBT+ mają duże znaczenie. Znalezienie się w gronie oznacza, że 180heartbeats + Jung v Matt jako pracodawca przestrzega prawa człowieka, zwalcza dyskryminację, wspiera i staje w obronie osób LGBT+. Takie same zasady wyznaje w stosunku do klientów i partnerów biznesowych.

Zestaw tych wytycznych dla biznesu, Rada Praw Człowieka ONZ przyjęła w 2011 r. Dzięki nim firmy mają możliwość wspierać różnorodność, szacunek i równość - wielu przynosi to także korzyści ekonomiczne: pomaga przyciągać i zatrzymywać talenty, podejmować lepsze decyzje i budować lojalność wobec klientów i inwestorów. Mimo to, te praktyki wciąż nie są powszechne, stąd celem standardów jest przyspieszenie tempa zmian. W większości krajów ochrona przed dyskryminacją ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową jest wciąż niewystarczająca. Nawet w krajach, które mają w tym obszarze znaczące postępy, osoby LGBT+ wciąż napotykają poważne przeszkody - zwłaszcza w szkole i miejscu pracy.

- Od dawna staramy się w agencji wspierać różnorodność wśród pracowników na wielu poziomach - mówi Maja Piotrowska, HR Manager - Cieszę się, że możemy wesprzeć globalną inicjatywę i stać się przykładem dla innych organizacji. Głęboko wierzę w to, że nie tylko działania wewnętrzne, które obecnie prowadzimy, a szeroka komunikacja, pomoże osobom LGBT+ w miejscu pracy. Mamy też nadzieję, że naszym śladem pójdą kolejne firm z Polski.

Pozostałe firmy, które przestrzegają standardów ONZ, to m.in. Aviva, Avon, Bain & Company, Ben & Jerry’s, BNP Paribas, Calvin Klein, The Coca-Cola Company, Deloitte, GSK, L'Oréal, H&M, IKEA Group, ING, Lufthansa, Mastercard, Nike, Procter & Gamble, PWC, Santander Group i wiele innych.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764