logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt rozszerza współpracę z CD Projekt Red

  PR 04.08.2020, przeczytano 170 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-rozszerza-wspolprace-z-cd-projekt-red,387980,artykul.html

180heartbeats od kilku miesięcy adaptuje marketingowe materiały graficzne dla gry Cyberpunk 2077 na ponad 30 zagranicznych rynków. Natomiast działania prowadzone przy innych grze GWINT, zespoły Digital Studio i Tech&Lab realizują na takie rynki jak m.in. Hiszpania, Francja, Niemcy, Japonia, Korea Południowa.

- Jako jedna z nielicznych niezależnych agencji na rynku polskim, mamy unikalne doświadczenie w zakresie wdrażania projektów technologicznych nie tylko na rynkach europejskich, ale także azjatyckim - mówi Rafał Knap, digital transformation director 180heartbeats + JUNG v MATT. - Standardy projektowe oparte o zwinne metodyki takie jak Agile, zbudowały w zespole kulturę organizacyjną, tak wartościową i praktyczną w obecnych czasach. Przekłada się ona na docenianą przez klientów elastyczność, a zarazem gotowość do nieszablonowych projektów. Cieszy nas poszerzenie współpracy z wykorzystaniem kompetencji doświadczonych developerów oraz project managerów z zespołu - dodaje.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764