logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę

  PR 23.11.2021, przeczytano 104 razy

Agencja stworzyła narzędzie do przygotowywania oraz podpisywania petycji online na zbudowanej przez siebie stronie internetowej Fundacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wspiera-fundacje-dajemy-dzieciom-sile,393866,artykul.html

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę jest największą w Polsce organizacją pozarządową, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego. Wspiera także rodziców oraz opiekunów w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich i wychowawczych. Podczas 30 lat swojej działalności przeprowadziła szereg kampanii społecznych, zorganizowała również wiele petycji w walce o godne życie i o sprawiedliwość dla skrzywdzonych dzieci.

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiadała za stworzenie specjalnego narzędzia umożliwiającego zbieranie internetowych petycji. Dzięki niemu Fundacja może z łatwością tworzyć nowe petycje, a osoby chcące taki dokument podpisać zyskały możliwość wypełnienia go online, bez wychodzenia z domu. Najnowszą, wspólnie stworzoną petycję do ministra zdrowia o rozstrzygnięcie konkursu na prowadzenie wsparcia telefonicznego i online dla dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym można znaleźć pod adresem www.fdds.pl/petycja-do-ministra-zdrowia.

To nie pierwsza współpraca agencji z Fundacją. Wiosną tego roku zespół kompetencyjny Tech 180heartbeats + JUNG v MATT wsparł FDDS w przeprowadzeniu internetowej akcji “Wyślij list do Andrzeja Dudy!”, która miała na celu zwrócenie uwagi prezydenta na projekt ustawy dotyczącej systemowej analizy śmiertelnych przypadków krzywdzenia dzieci w Polsce - odpowiednika Serious Case Review (procedura dochodzenia w przypadku zabójstwa dziecka). Za pomocą specjalnej platformy internetowej każdy zainteresowany mógł podpisać apel, który następnie trafiał prosto do prezydenckiej skrzynki. Dzięki tym działaniom wysłane zostały 1893 listy.

Na początku tego roku agencja przygotowała również stronę internetową dla Fundacji z okazji jej 30 lecia. Strona powstała od podstaw i została oparta na Neos CMS.

  • Zespół projektowy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę:
  • Design: Michał Koncikowski, Mateusz Michalczyk, Monika Wawrentowicz
  • Development: Piotr Kamiński, Adam Selwon, Adrian Siulik
  • Project management: Paweł Klimaszewski, Marcin Gregorczyk, Adrian Jaskulski

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764