logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wyróżniniona w rankingu Adforum

  PR 06.02.2019, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyrózniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania "Niezniszczalna tęcza", zrealizowana dla Ben & Jerry's, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, znalazła się na 13. miejscu w kategorii Food & Beverages.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wyrozniniona-w-rankingu-adforum,381130,artykul.html

Tęcza na pl. Zbawiciela powstała w 2012 roku. Z powodu kojarzenia jej ze środowiskami LGBT+, była podpalana i odbudowywana 7 razy w ciągu 2 lat. W 2015 zniknęła na stałe - było to symboliczne zwycięstwo przeciwników LGBT+. Dzień przed Paradą Równości 2018, została przywrócona w postaci niezniszczalnego hologramu - dając sygnał wsparcia i nadziei środowiskom LGBT+.

Do tej pory kampania została nagrodzona m.n. Golden Dragon, Eurobest, Epiką i Złotym Spinaczem.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs Logo65: Polska i Indonezja
Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.
Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764