logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wzmacnia client service i social media

  PR 28.04.2020, przeczytano 1062 razy
ilustracja
Katarzyna Czarnecka-Iwińska

Katarzyna Czarnecka-Iwińska została account director w dziale client service agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Natomiast Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wzmacnia-client-service-i-social-media,386803,artykul.html

Dla Katarzyny Czarneckiej, która z marketingiem związana jest od 10 lat, jest to powrót do agencji (pracowała w niej latach 2013-2014). Teraz będzie koordynowała projekty, które agencja przygotowuje dla Google i innogy. Wcześniej doświadczenie zdobywała w DDB Warszawa i K2. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta - dla marek z branży gastronomicznej i FMCG. Koordynowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagen czy McDonald’s. Współtworzyła rebranding i ofertę sieci restauracji Salad Story oraz nową markę Wrap Me! należącą do tej sieci. Z wykształcenia historyczka sztuki, przed rozpoczęciem kariery w marketingu była m.in. kuratorką i koordynatorką projektów artystycznych. W wolnych chwilach nadal śledzi rynek sztuki współczesnej.

Adriannie Kosmali w 180 powierzono dbanie o komunikację w social media marek Huawei i Tymbark. Przygodę z komunikacją w SoMe rozpoczęła 4 lata temu. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem oraz Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company (Sprite, Kinley, AdeZ i Fanta), Dr. Oetker, czy Laboratoria Medyczne Synevo. Współtworzyła m.in. komunikację w ramach kampanii Sprite “I love you hater”, w trakcie której zorganizowano pierwsze e-gamingowe zawody dla kobiet w Polsce. W wolnym czasie trenuje crossfit.

ilustracjastrzałka

Adrianna Kosmala

Dział client service 180heartbeats liczy obecnie 8, a social mediów - 5 osób. Client service zarządza Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, a social media Dawid Kaźmierczak, social & PR director.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764