logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats nagradza kreatywne marki

  PR 25.11.2022, przeczytano 812 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG V MATT ma na swoim koncie blisko 400 nagród i wyróżnień z całego świata za kreatywność, efektywność oraz rzemiosło filmowo-cyfrowe. Tegoroczna Agencja Komunikacyjna Roku KTR, nagrodzona Grand Prix Effie 2022, postanowiła wykorzystać posiadany potencjał ekspercki i stworzyć własne nagrody za kreatywną komunikację marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-nagradza-kreatywne-marki,398134,artykul.html

180heartbeats konsekwentnie przyspiesza tętno zarówno konsumentów jak i marek tworząc ekscytujące kampanie. Dowodem na to jest to, że przez 15 lat agencję wyróżniono blisko czterysta razy w Polsce i zagranicą, a pomysłowe kampanie stają się motorem dla biznesu jej klientów. Sukcesy zaowocowały licznymi zaproszeniami ekspertów agencyjnych do jury branżowych konkursów, zarówno lokalnych i globalnych. W kapitułach przyznających nagrody zasiadali w tym roku między innymi: Marcin Gaworski (Global Best of the Best Effie Awards Global Grand Jury), Magdalena Kozanowska (Effie Awards Europe), Pablo Dominguez (Cannes Lions International Festival of Creativity), Agnieszka Gozdek(przewodnicząca jury Effie Polska kategorii React & Defend), Michał Sęk (Ad Black Sea - Advertising, KTR oraz YouTube Works) Radosław Smorga (Innovation, w kategorii innowacje w komunikacji), Marek Kaleta (Indie Awards - Design), Sylwia Rytel (jury konkursu Young Creatives Cannes - Digital) i wielu innych.

- Uznaliśmy, że piętnastoletnie doświadczenie branżowe, bogaty zbiór osiągnięć zarówno polskich jak i międzynarodowych oraz liczne grono wybitnych specjalistów, ekspertów oraz uznanych jurorów w zespole daje nam słuszną, branżową legitymację do szukania i nagradzania niekonwencjonalnych i kreatywnych marek, które odnoszą sukcesy biznesowe. Stąd pomysł na autorskie kryteria i uhonorowanie naszym własnym GRAND PRIX za kreatywną komunikację marek - komentuje Marcin Gaworski, CEO & Co-Founder 180heartbeats

Jury złożone ze specjalistów 180heartbeats + Jung v Matt, zaczęło od docenienia konceptu kreatywnej komunikacji w ramach rankingu 50 kreatywnych w biznesie organizowanego przez brief.pl. W ramach specjalnej nagrody oceniono realizację wykraczające poza komunikacyjne schematy. Najistotniejszym uznano określenie, czy marka realizuje komunikację kreatywną i czy ta odpowiada na założenia biznesowe i idzie w parze z usługami. Tak wyłoniono z rankingu markę Kubota. Agencja nowatorstwo dostrzegła w reanimowanej po 25 latach marce, która za sprawą niebanalnej, wobec siebie komunikacji, zyskała rangę marki kultowej. Dziś klient Kuboty nie kupuje tylko klapków, a styl życia. Firma szacuje, że rok 2022 będzie przełomowy pod kątem wyników finansowych. Zakłada, że zaprocentują dobre decyzje i konsekwentna komunikacja ostatnich kwartałów.

180heartbeats zapowiada, że to nie koniec przyznawania przez agencję nagród.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764