logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats nagradza kreatywne marki

  PR 25.11.2022, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG V MATT ma na swoim koncie blisko 400 nagród i wyróżnień z całego świata za kreatywność, efektywność oraz rzemiosło filmowo-cyfrowe. Tegoroczna Agencja Komunikacyjna Roku KTR, nagrodzona Grand Prix Effie 2022, postanowiła wykorzystać posiadany potencjał ekspercki i stworzyć własne nagrody za kreatywną komunikację marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-nagradza-kreatywne-marki,398134,artykul.html

180heartbeats konsekwentnie przyspiesza tętno zarówno konsumentów jak i marek tworząc ekscytujące kampanie. Dowodem na to jest to, że przez 15 lat agencję wyróżniono blisko czterysta razy w Polsce i zagranicą, a pomysłowe kampanie stają się motorem dla biznesu jej klientów. Sukcesy zaowocowały licznymi zaproszeniami ekspertów agencyjnych do jury branżowych konkursów, zarówno lokalnych i globalnych. W kapitułach przyznających nagrody zasiadali w tym roku między innymi: Marcin Gaworski (Global Best of the Best Effie Awards Global Grand Jury), Magdalena Kozanowska (Effie Awards Europe), Pablo Dominguez (Cannes Lions International Festival of Creativity), Agnieszka Gozdek(przewodnicząca jury Effie Polska kategorii React & Defend), Michał Sęk (Ad Black Sea - Advertising, KTR oraz YouTube Works) Radosław Smorga (Innovation, w kategorii innowacje w komunikacji), Marek Kaleta (Indie Awards - Design), Sylwia Rytel (jury konkursu Young Creatives Cannes - Digital) i wielu innych.

- Uznaliśmy, że piętnastoletnie doświadczenie branżowe, bogaty zbiór osiągnięć zarówno polskich jak i międzynarodowych oraz liczne grono wybitnych specjalistów, ekspertów oraz uznanych jurorów w zespole daje nam słuszną, branżową legitymację do szukania i nagradzania niekonwencjonalnych i kreatywnych marek, które odnoszą sukcesy biznesowe. Stąd pomysł na autorskie kryteria i uhonorowanie naszym własnym GRAND PRIX za kreatywną komunikację marek - komentuje Marcin Gaworski, CEO & Co-Founder 180heartbeats

Jury złożone ze specjalistów 180heartbeats + Jung v Matt, zaczęło od docenienia konceptu kreatywnej komunikacji w ramach rankingu 50 kreatywnych w biznesie organizowanego przez brief.pl. W ramach specjalnej nagrody oceniono realizację wykraczające poza komunikacyjne schematy. Najistotniejszym uznano określenie, czy marka realizuje komunikację kreatywną i czy ta odpowiada na założenia biznesowe i idzie w parze z usługami. Tak wyłoniono z rankingu markę Kubota. Agencja nowatorstwo dostrzegła w reanimowanej po 25 latach marce, która za sprawą niebanalnej, wobec siebie komunikacji, zyskała rangę marki kultowej. Dziś klient Kuboty nie kupuje tylko klapków, a styl życia. Firma szacuje, że rok 2022 będzie przełomowy pod kątem wyników finansowych. Zakłada, że zaprocentują dobre decyzje i konsekwentna komunikacja ostatnich kwartałów.

180heartbeats zapowiada, że to nie koniec przyznawania przez agencję nagród.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764