logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

19 października Dni Otwarte z drukarkami Artemis

  PR 03.10.2018, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

Sezon na druk banerów w pełni. Dlatego już 19.10.2018 w Opolu, będą miały miejsce prezentacje możliwości ploterów solwentowych i LED popularnej w Polsce marki Artemis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/19-pazdziernika-dni-otwarte-z-drukarkami-artemis,379612,artykul.html

Marka ploterów Artemis to linia wyselekcjonowanych drukarek wielkoformatowych, łączących wysoką jakość, porównywalną z „markowymi” maszynami europejskimi czy japońskimi w atrakcyjnej cenie. Polscy użytkownicy od lat cenią sobie markę Artemis właśnie z tych powodów. Na uczestników Dni Otwartych będą czekały 4 wielkoformatowe maszyny drukujące w technologii solwentowe oraz LED-UV.

Druk solwentowy 3.20 m – sprawdzony na wybory

W portfolio Artemis znajdziemy 2 drukarki o szerokości 3.20 metra, drukujące w technologii solwentowej. Jest to najlepsze rozwiązanie do druku banerów.

Najpopularniejszym przedstawicielem solwentowych drukarek wielkoformatowych, jest popularny w Polsce – Artemis serii KM 32xx (około 200 instalacji w kraju), oparty w zależności od konfiguracji w 4 lub 8 głowic Konica Minolta. Jego realna, maksymalna prędkość zadruku zależna jest od ilości i modelu głowic i zaczyna się od… 100 m2/h, przez konfiguracje z wydajnością 160 m2/h na 260 m2/h skończywszy.

- Najszybszy Artemis KM 32xx potrafi zadrukować 12-metrowy billboard w niecałe 3 minuty. To daje ponad 2000 m2/h w ciągu „dniówki”. Pamiętajmy, że Artemis cechuje się najniższym kosztem zadruku spośród wszystkich technologii cyfrowych. Jednym słowem maszyna na pojedyncze zlecenia i wielkie kampanie.

Dodatkowymi atutami ploterów serii KM 32xx są wysokiej jakości japońskie i amerykańskie podzespoły, niespotykana na rynku stabilność pracy, bardzo dobry stosunek jakości do ceny i niska cena oryginalnych atramentów. Plotery serii KM mają możliwość zadruku roli o szerokości 320 cm jak również 2 lub 3 węższych rolek równolegle.

- Przykładowo duże banery można drukować na banerze o szerokości 3.20 m. Natomiast węższe papiery billboardowe typu blueback na 2 lub 3 rolkach ułożonych obok siebie.

„KM” drukują w palecie CMYK atramentami  twardo- lub eko-solwentowymi (do wyboru w zależności od charakteru produkcji). Drukarki tej serii cechują się łatwą obsługa i konserwacją. Za obsługę odpowiada oprogramowanie PhotoPrint.

Drugim ploterem solwentowym w portfolio Artemis jest Vector. To super szybki ploter, którego produktywność przekracza 200 m²/h. Wyposażony jest, w zależności od konfiguracji w 4 lub 8 przemysłowych głowic Konica Minolta. Za precyzyjne prowadzenie materiału odpowiada ciężki i stabilny system rolowy. Artemis Vector znajdzie zastosowanie w agencjach reklamowych oraz drukarniach wielkoformatowych, zarówno w jednorazowych produkcjach „na żądanie” jak i wielotysięcznych nakładach.

Druk LED-UV 3.20 – suchy po wydrukowaniu

Artemis Pulsar to drukarka LED-UV również o szerokości zadruku 320 cm.

- Można powiedzieć że jest to zastępca, a nawet następca standardowych ploterów solwentowych. Dzięki technologii LED-UV pozwala zadrukowywać w sposób szybki i ekologiczny 3-metrowe materiały standardowe jak banery oraz co najważniejsze i przyszłościowe nośniki wrażliwe na temperaturę jak membrany, soft-filmy, backlity i wiele innych.

W tym i ubiegłym roku Pulsar znalazł w Polsce kilkunastu nabywców. Jest to dowodem, na to, że technologia LED jest coraz bardziej dostępna i biznesowo uzasadniona w codziennej pracy drukarni wielkoformatowych i zakładach produkcyjnych.

Pulsar to ciężki ploter produkcyjny o szerokości 3.20 metra. Przeznaczony jest do precyzyjnego druku w jakości fotograficznej materiałów do wewnątrz, np. popularne podświetlane membrany, podświetlane elastyczne backlity, itd. Ploter może drukować także w trybie produkcyjnym 24/7 w wysokiej prędkości grafikę zewnętrzną jak banery, plakaty, itd.

Za przyszłością tego rozwiązania przemawia więc brak potrzeby suszenia wydruków, bowiem atrament jest utrwalony w momencie zadruku za pomocą lamp LED-UV. Rozciągliwość i elastyczność tuszu, brak pęknięć, możliwość składania i łączenia wydruków to kolejne atuty. Dzięki wydrukom gotowym do użytku po ściągnięciu z plotera oszczędzamy także czas a co za tym idzie koszty.

Atramenty LED-UV są także w pełni ekologiczne, bezzapachowe, cechują się brakiem lotnych związków organicznych, nie generują ozonu. Sama technologia jest także ekonomiczna gdyż lampy LED-UV pobierają znikome ilości energii i charakteryzują się wydłużoną żywotnością, przez co wielokrotnie rzadziej się je wymienia.

Na pokładzie karetki znajdują się nowoczesne głowice Konica Minolta 1024i drukujące w rozdzielczości do 2880 dpi. W zależności od potrzeb, klient może zamówić głowice z 9 lub 14 pikolitrową kroplą. Artemis Pulsar charakteryzuje produktywność na poziomie 150 m2/h.

Podczas dni otwartych Artemis, technologia LED-UV reprezentowana będzie także przez drukarkę Artemis 1621 LED-UV z możliwością druku na materiałach sztywnych (flatbed) jak i elastycznych (roll to roll). Jest to stabilny, wszechstronny ploter do produkcji grafik reklamowych, grafik na pojazdy, tapet, rollupów, grafik wystawienniczych, naklejek, dekoracji, oznakowań, itd. Jego szerokość robocza wynosi 1600 mm. Ploter drukuje z bardzo wysoką „europejską” jakością 1440 x 1440 dpi. Jego produktywność sięga aż 18 metrów kwadratowych na godzinę, co jest przyzwoitym wynikiem w tej klasie i tej cenie.

Wyposażony jest w szereg profesjonalnych rozwiązań, m.in.: druk falą eliminujący paskowanie, dwusilnikowy system nawijający, system stałego zasilania w atrament, wysokiej jakości głowice piezo DX5, zaawansowane oprogramowanie RIP – PhotoPrint. Artemis 1621 LED-UV cechuje szybki zwrot z inwestycji, gdyż jego cena zainteresuje użytkowników o ograniczonym budżecie. Urządzenie może stanowić także maszynę wsparcia produkcyjnego.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

Atrium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764