logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

19 Południk i agencja Ancymony łączą się

  PR 18.09.2023, przeczytano 199 razy

Na początku września 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/19-poludnik-i-agencja-ancymony-lacza-sie,401400,artykul.html

We wrześniu nastąpiło połączenie dwóch znanych agencji reklamowych z mocnym zespołem, bogatym portfolio, dużymi kompetencjami i nagrodami na koncie: agencji 19 Południk oraz Ancymony.

- Fuzja jest spojrzeniem w przyszłość i wykorzystaniem szansy. W tandemie możemy więcej. To rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku. Dzięki efektowi synergii nastąpi transfer wiedzy i kompetencji, rozwój usług i optymalizacja finansowa, a wszystko to da bezpośrednie korzyści naszym klientom - komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony oraz większościowy udziałowiec agencji 19 Południk.   

Model biznesowy agencji  

W połączeniu kluczem do sukcesu był sprawdzony w ciągu 2 ostatnich lat model biznesowy Ancymonów. Jest on oparty o koncepcję business unitów, czyli niezależnych, interdyscyplinarnych jednostek oferujących całościowy zakres umiejętności niezbędnych do obsługi klienta w ramach agencji full service. Pięcioma dotychczasowymi business unitami zarządzają eksperci z obszaru kreacji lub client service’u. Zapewniają one niezależność w podejmowaniu decyzji, elastyczność oraz dokładne dostosowanie kompetencji do faktycznych potrzeb klienta. Każdy team jest stały oraz interdyscyplinarny, a jego lider (business unit manager/ka) pozostaje w bliskim kontakcie z klientem i dokładnie zna specyfikę danej marki. Współpraca oparta na takim modelu tworzy autentyczne partnerstwo pomiędzy działem marketingu a zespołem agencji.

Nowe business unity w agencji

Strukturę business unitów agencji Ancymony zasilą dwa nowe zespoły. Pierwszy, o wyraźnym rysie strategicznym, to zespół Radka Grzybowskiego, uznanego na rynku dyrektora strategii. Drugim zespołem o charakterze brandingowym, jak również z umiejętnościami developerskimi oraz UX-owymi, dowodzić będzie Paweł Mikołajec, nagradzany ekspert w dziedzinie designu. Grzybowski i Mikołajec, byli zarządzający z 19 Południka, wystąpią w Ancymonach w podwójnej roli – business unit managerów oraz associate directorów, odpowiednio w obszarze strategii oraz designu.

- 19 Południk od początku był projektem, w którego centrum byli ludzie. Na przestrzeni 7 lat stworzyliśmy zespół, który uwierzył w wizję tworzenia komunikacji odważnej, jakościowej i pozbawionej kompleksów wobec dużo większych agencji. Zawsze najważniejszy był team, bo to dzięki niemu mieliśmy szansę realizować swoje ambicje i budować przyjaźnie. Połączenie z agencją Ancymony następuje w momencie, w którym jesteśmy w stanie zapewnić całemu zespołowi dalszy rozwój w większej strukturze. Pracownicy wnoszą do niego te same ambicje i motywacje, które towarzyszyły nam 7 lat temu - komentuje Radek Grzybowski, business unit manager & associate strategy director w agencji Ancymony oraz jeden z zarządzających agencją 19 Południk.

Zalety połączenia w praktyce

Struktura business unitów w agencji Ancymony zapewnia płynną integrację z 19 Południkiem, co dla klientów oznacza nową jakość obsługi. Dzięki połączeniu Ancymony rozszerzają spektrum oferowanych usług, wzmacniając ofertę w obszarach planowania strategicznego, brand experience, brand identity, designu, eCommerce oraz PR-u. Agencja wzbogaciła się o wielokrotnie nagradzany, ambitny zespół. Praktycznie z dnia na dzień jej możliwości zwiększone zostały o ponad 30%, i to tylko jeśli chodzi o liczbę specjalistów pracujących na rzecz klientów, co pozwala na bardziej efektywną i szeroką obsługę oraz świadczenie kompleksowych usług na jeszcze wyższym poziomie.

Źródło: Ancymony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764