logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1939 Na żywo: Startuje projekt Viasat World

  PR 06.08.2019, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World ogłosił oficjalny start inicjatywy 1939 Na żywo. Nowatorski projekt cyfrowy, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Dziesięciotygodniowe przedsięwzięcie będzie funkcjonowało w polskiej i angielskiej wersji językowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1939-na-zywo%3A-startuje-projekt-viasat-world,383500,artykul.html

1939 Na żywo to przygotowana przez Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach
i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym.

ilustracjastrzałka

Inicjatywa będzie funkcjonowała w polskiej (1939nazywo.pl), jak i angielskiej wersji językowej (1939live.com), a dostęp do aplikacji będzie możliwy na całym świecie. Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja skłaniających do refleksji historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci VOD, co umożliwi nowym odbiorcom dotarcie do atrakcyjnych treści programowych oferowanych przez stację.

Inicjatywa uzyskała patronat instytucjonalny Prezydenta Miasta Gdańska, Muzeum Historii Polski oraz patronat medialny portalu Dzieje.pl. Strategicznym partnerem projektu jest portal Onet.pl.

Źródło: Viasat World

Dodatkowe informacje:

Viasat World to międzynarodowy koncern medialny, którego portfolio obejmuje produkcje dokumentalne, rozrywkowe, teatralne, filmowe i sportowe. Oferując dostęp do 24 płatnych kanałów telewizji oraz usługę VOD może pochwalić się ponad 171 milionami subskrypcji na trzech kontynentach, a programy dostępne są w 19 różnych językach na 16 różnorodnych kanałach. Poprzez inspirującą narrację kanały Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature i Viasat Life, przywracają do życia historię, przybliżają sekrety natury i dostarczają emocjonującej rozrywki, podczas gdy kanał Epic Drama prezentuje niezwykłe seriale dramatyczne z całego świata. Portfolio dziewięciu kanałów filmowych, pośród których znajdują się: TV1000, TV1000 Russian Kino i ViP Premiere plasuje nadawcę na pierwszym miejscu i na drugim miejscu wśród dostawców filmów w Rosji. Koncern udostępnia także usługę ViP Play na terenie Rosji i krajów Wspólnoty Niepodległych Państw, zapewniając widzom dostęp do kanałów i biblioteki pełnej interesujących treści.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za listopad 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Domena .org przejęta za ponad miliard dolarów
- Internet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprzedaż funduszowi inwestycyjnemu Ethos Capital za 1,135 miliarda dolarów. Transakcja oznacza, że podwyżki za użytkowanie domen .org są nieuniknione, ale nie powinny być drastyczne. Jednocześnie bardzo prawdopodobne jest odebranie praw do...
Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia...
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby...
Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764