logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1939 Na żywo: Startuje projekt Viasat World

  PR 06.08.2019, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World ogłosił oficjalny start inicjatywy 1939 Na żywo. Nowatorski projekt cyfrowy, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Dziesięciotygodniowe przedsięwzięcie będzie funkcjonowało w polskiej i angielskiej wersji językowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1939-na-zywo%3A-startuje-projekt-viasat-world,383500,artykul.html

1939 Na żywo to przygotowana przez Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach
i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym.

ilustracjastrzałka

Inicjatywa będzie funkcjonowała w polskiej (1939nazywo.pl), jak i angielskiej wersji językowej (1939live.com), a dostęp do aplikacji będzie możliwy na całym świecie. Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja skłaniających do refleksji historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci VOD, co umożliwi nowym odbiorcom dotarcie do atrakcyjnych treści programowych oferowanych przez stację.

Inicjatywa uzyskała patronat instytucjonalny Prezydenta Miasta Gdańska, Muzeum Historii Polski oraz patronat medialny portalu Dzieje.pl. Strategicznym partnerem projektu jest portal Onet.pl.

Źródło: Viasat World

Dodatkowe informacje:

Viasat World to międzynarodowy koncern medialny, którego portfolio obejmuje produkcje dokumentalne, rozrywkowe, teatralne, filmowe i sportowe. Oferując dostęp do 24 płatnych kanałów telewizji oraz usługę VOD może pochwalić się ponad 171 milionami subskrypcji na trzech kontynentach, a programy dostępne są w 19 różnych językach na 16 różnorodnych kanałach. Poprzez inspirującą narrację kanały Viasat Explore, Viasat History, Viasat Nature i Viasat Life, przywracają do życia historię, przybliżają sekrety natury i dostarczają emocjonującej rozrywki, podczas gdy kanał Epic Drama prezentuje niezwykłe seriale dramatyczne z całego świata. Portfolio dziewięciu kanałów filmowych, pośród których znajdują się: TV1000, TV1000 Russian Kino i ViP Premiere plasuje nadawcę na pierwszym miejscu i na drugim miejscu wśród dostawców filmów w Rosji. Koncern udostępnia także usługę ViP Play na terenie Rosji i krajów Wspólnoty Niepodległych Państw, zapewniając widzom dostęp do kanałów i biblioteki pełnej interesujących treści.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
Od 25 stycznia 2021 r. czytelnicy zainteresowani cyfrowymi publikacjami „Gazety Wyborczej” mogą wykupić subskrypcję treści Wyborcza.pl i jednocześnie dołączyć do klubu Wyborcza.pl, oferującego m.in. bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Taką możliwość zapewnia nowość - Pakiet Klubowy dostępny w cyfrowym portfolio dziennika obok...
Najpopularniejsze reklamy w grudniu
Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej i do jak dużej grupy odbiorców udało im się dotrzeć.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764