logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1TB od Iomega

   21.12.2005, przeczytano 812 razy

Już od jakiegoś czasu dostępne są na rynku zewnętrzne dyski twarde o pojemności 1TB, a obecnie będzie można kupić taki sprzęt firmowany także przez markę Iomega.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1tb-od-iomega,3359,artykul.html

Desktop Hard Drive XL to urządzenie, które korzysta Iomega z czterech dysków twardych o pojemności 250GB każdy, wyposażonych w interfejs Serial-ATA. Dyski pracują z szybkością 7200 RPM i posiadają bufor pamięci o pojemności 8MB. Nowość Iomega komunikuje się z komputerem przez port USB 2.0 lub FireWire 800, a ponadto w zestawie wraz ze sprzętem dostępna jest przejściówka umożliwiająca wykorzystania portu FireWire 400. Wymiary zewnętrzne dysku Desktop Hard Drive XL to 318 x 163 x 203 mm.

Do sprzętu Iomega dołącza dodatkowo oprogramowanie Iomega Automatic Backup Pro, umożliwiające automatyczne wykonywanie kopii zapasowych danych. Sugerowana przez Iomega cena dysku Desktop Hard Drive XL wynosi 999 euro.

Źródło: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764