logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1TB od Iomega

   21.12.2005, przeczytano 1027 razy

Już od jakiegoś czasu dostępne są na rynku zewnętrzne dyski twarde o pojemności 1TB, a obecnie będzie można kupić taki sprzęt firmowany także przez markę Iomega.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1tb-od-iomega,3359,artykul.html

Desktop Hard Drive XL to urządzenie, które korzysta Iomega z czterech dysków twardych o pojemności 250GB każdy, wyposażonych w interfejs Serial-ATA. Dyski pracują z szybkością 7200 RPM i posiadają bufor pamięci o pojemności 8MB. Nowość Iomega komunikuje się z komputerem przez port USB 2.0 lub FireWire 800, a ponadto w zestawie wraz ze sprzętem dostępna jest przejściówka umożliwiająca wykorzystania portu FireWire 400. Wymiary zewnętrzne dysku Desktop Hard Drive XL to 318 x 163 x 203 mm.

Do sprzętu Iomega dołącza dodatkowo oprogramowanie Iomega Automatic Backup Pro, umożliwiające automatyczne wykonywanie kopii zapasowych danych. Sugerowana przez Iomega cena dysku Desktop Hard Drive XL wynosi 999 euro.

Źródło: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764