logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1TB od Iomega

   21.12.2005, przeczytano 820 razy

Już od jakiegoś czasu dostępne są na rynku zewnętrzne dyski twarde o pojemności 1TB, a obecnie będzie można kupić taki sprzęt firmowany także przez markę Iomega.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1tb-od-iomega,3359,artykul.html

Desktop Hard Drive XL to urządzenie, które korzysta Iomega z czterech dysków twardych o pojemności 250GB każdy, wyposażonych w interfejs Serial-ATA. Dyski pracują z szybkością 7200 RPM i posiadają bufor pamięci o pojemności 8MB. Nowość Iomega komunikuje się z komputerem przez port USB 2.0 lub FireWire 800, a ponadto w zestawie wraz ze sprzętem dostępna jest przejściówka umożliwiająca wykorzystania portu FireWire 400. Wymiary zewnętrzne dysku Desktop Hard Drive XL to 318 x 163 x 203 mm.

Do sprzętu Iomega dołącza dodatkowo oprogramowanie Iomega Automatic Backup Pro, umożliwiające automatyczne wykonywanie kopii zapasowych danych. Sugerowana przez Iomega cena dysku Desktop Hard Drive XL wynosi 999 euro.

Źródło: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764