logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2,72% – nowy rekord Stopklatki

  PR 08.06.2020, przeczytano 394 razy

W sobotę, 6 czerwca 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,72% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), notując swój najlepszy wynik dzienny od początku nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2%2C72procent-%E2%80%93-nowy-rekord-stopklatki,387332,artykul.html

Tego samego dnia Stopklatka uzyskała też 2,23% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+), co jest szóstym najlepszym wynikiem dziennym w historii kanału.

W bieżącym miesiącu Stopklatka zaprasza m.in. na cykl Czerwiec nie z tej Ziemi, w ramach którego wyemituje takie hity filmowe, jak Paranormal Activity: Inny wymiar, Planeta małp, Predator, Predator 2 oraz Od zmierzchu do świtu.

Źródło: Grupa Kino Polska TV

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Euro 2024: TVP udziela licencje na strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764