logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2 dni wypełnione praktyczną wiedzą o programmatic - IAB Howto

  PR 26.02.2021, przeczytano 132 razy

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-dni-wypelnione-praktyczna-wiedza-o-programmatic---iab-howto,390401,artykul.html

– Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska podzielą się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami konferencji HowTo. Celem naszych działań jest szeroka edukacja uczestników rynku reklamy internetowej w zakresie jakości i bezpieczeństwa ekosystemu programmatic, szczególnie w obliczu stałych zmian technologicznych. Konferencja “HowTo: switch Programmatic to first” idealnie wpisuje się w realizacje celów Grupy Roboczej i pozwala zaprezentować efekty naszej pracy szerszemu gronu odbiorców. – mówi Elżbieta Kondzioła, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver Smart Adserver; Agata Gaździak, XANDR; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa,  OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.PL; Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Radosław Gołąb, AMS S.A; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, VOX/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764