logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2-miliony fanów Radia Eska na Facebooku

  PR 10.11.2015, przeczytano 658 razy

Fanpage Radia ESKA na Facebooku zgromadził rekordowe 2 miliony fanów. Żadna inna polska stacja radiowa nie cieszy się tak dużą popularnością. W związku z tym redakcja rozgłośni przygotowała dla 2-milionowego fana wiele niespodzianek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-miliony-fanow-radia-eska-na-facebooku,26507,artykul.html

Zgromadzenie 2 milionów fanów na Facebooku redakcja Radia ESKA postanowiła uczcić w wyjątkowy sposób – wręczeniem IPhone 6 i specjalnego dyplomu.

- Od wielu lat jesteśmy liderem wśród stacji radiowych skierowanych do młodego odbiorcy. Nie od dziś wiadomo też, że młody słuchacz dzieli swój czas pomiędzy radio i nowe media. Dlatego też, staramy się być stale obecni i aktywni we wszystkich dostępnych social mediach. Mamy prężnie działające profile, nie tylko na FB, ale również na Twitterze, Instagramie czy Snapchacie. Możemy śmiało powiedzieć, że Radio ESKA jest nie tylko numer 1 w eterze, ale i w Internecie. Niewątpliwie jest to wielka zasługa naszych prezenterów, którzy wkładają olbrzymią codzienną pracę w kontakt ze słuchaczami i - jak widać - doskonale znają swojego odbiorcę i jego potrzeby – mówi Iga Mackiewicz, dyrektor programowa Radia ESKA.

Jak wynika z raportu Sotrender z września 2015 r., założony w 2009 roku fanpage Radia ESKA zajmuje III pozycję wśród wszystkich polskich fanpage’y na Facebooku. Stacja ustępuje miejsca: Serce i Rozum (2 mln 307 tys. fanów) oraz Play (2 mln 263 tys.).

Od wielu lat fanpage Radia ESKA jest także bezsprzecznym liderem na tle pozostałych rodzimych stacji radiowych. Daleko w tyle pozostają RMF (o 1,3 mln fanów mniej) i RMF Maxxx (o 1,4 mln fanów mniej). Rozgłośnia ma największą liczbę zaangażowanych użytkowników, którzy wchodzą w interakcje z treściami zamieszonymi na „wallu” (poprzez klikcięcie „lubię to”, komentowanie lub postowanie).

Fanpage Radia ESKA zajmuje także pierwsze miejsce na podium w kategorii „media”. Siłę marki ESKA podkreśla fakt, że trzecim najpopularniejszym fanpagem tej kategorii jest ESKA TV (z 1,5 mln fanów na fanpage’u).*

Źródło: Grupa ZPR Media

Dodatkowe informacje:

* Raport Sotrender z września 2015 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764