logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2 nagrody dla ATS Display w konkursie branżowym POS Stars

  PR 24.09.2017, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

Trzeci konkurs branżowy w tym roku i kolejne wyróżnienia dla ATS Display. Firma zdobywa 2 nagrody główne w organizowanym w Warszawie przez OOH magazine konkursie branżowym POS Stars.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-nagrody-dla-ats-display-w-konkursie-branzowym-pos-stars,33833,artykul.html

9. edycja konkursu była rekordowa pod względem zgłoszeń, których było 45. Zgłoszone produkty poddano ocenie jury złożonego z ekspertów z branży podczas wrześniowych targów reklamy przeprowadzonych w EXPO XXI w Warszawie.

W kategorii napoje, bezkonkurencyjny okazał się zaprojektowany i wyprodukowany przez ATS Display dla Coca-Coli Recipe & Mixing Stand. Jury doceniło kompaktowość i interaktywność standu, który prezentuje produkty komplementarne takie jak alkohol, napoje Coca-Cola, przyprawy, limonki. Dodatkowo na ekranie wyświetlane są przepisy na drinki, które można przygotować wykorzystując zatowarowanie standu.

Drugą nagrodę firma oferująca kompleksową usługę projektowania i produkcji materiałów POS zdobyła za Zestaw Standów Honda - solidnie wykonanych regałów prezentujących elektronarzędzia i osprzęt japońskiego producenta z wyraźną komunikacja marki i sloganu reklamowego.

ATS Display po raz siódmy z rzędu zdobyła wyróżnienia w konkursie POS Stars, łącznie firma ma już na swoim koncie ponad 75 nagród branżowych oraz wyróżnienia dla najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w kraju - Diament Forbesa i Gazele Biznesu.

Źródło: ATS Display

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764