logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2 nominacje do finału konkursu Solal dla CH Forum

  PR 31.03.2015, przeczytano 644 razy

Gliwickie Centrum Handlowe FORUM otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Jury konkursu wyłania najlepsze i najskuteczniejsze programy marketingowe zrealizowane w centrach handlowych z regionu Europy i Afryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-nominacje-do-finalu-konkursu-solal-dla-ch-forum,24387,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu CH FORUM nominowano za:

  • Całoroczną współpracę z osobami niepełnosprawnymi z Zespołu Szkół im. J. Korczaka w Gliwicach; w ramach współpracy podopieczni praktykują w CH FORUM, prezentują programy i wystawy artystyczne, ponadto centrum dedykuje im akcje i kwesty o charakterze charytatywnym; nominacja przypadła w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu;
  • Unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była  przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).


Nominowanie FORUM zarówno w kategorii społecznej, jak również typowo komercyjnej, dowodzi, że nasze podejście do marketingu i wizerunku jest zbilansowane. Dbamy o atrakcyjny przekaz oferty, ale też respektujemy potrzeby lokalnej społeczności. Nominację do finału odbieramy jako wyraz uznania dla profesjonalizmu naszego zespołu i wysokiego poziomu organizowanych przez niego projektów – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor zarządzający CH FORUM, z ramienia JLL.

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca w Kopenhadze, przy okazji Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

W poprzednich edycjach konkursu CH FORUM było sześciokrotnie nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award. Przy nominowanych projektach CH FORUM współpracowało z Firmą Reklamową Kuc oraz jej „siostrzaną” agencją Plus Communication.

Źródło: FORUM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764