Gliwickie Centrum Handlowe FORUM otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Jury konkursu wyłania najlepsze i najskuteczniejsze programy marketingowe zrealizowane w centrach handlowych z regionu Europy i Afryki.
W tegorocznej edycji konkursu CH FORUM nominowano za:
- Całoroczną współpracę z osobami niepełnosprawnymi z Zespołu Szkół im. J. Korczaka w Gliwicach; w ramach współpracy podopieczni praktykują w CH FORUM, prezentują programy i wystawy artystyczne, ponadto centrum dedykuje im akcje i kwesty o charakterze charytatywnym; nominacja przypadła w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu;
- Unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).
– Nominowanie FORUM zarówno w kategorii społecznej, jak również typowo komercyjnej, dowodzi, że nasze podejście do marketingu i wizerunku jest zbilansowane. Dbamy o atrakcyjny przekaz oferty, ale też respektujemy potrzeby lokalnej społeczności. Nominację do finału odbieramy jako wyraz uznania dla profesjonalizmu naszego zespołu i wysokiego poziomu organizowanych przez niego projektów – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor zarządzający CH FORUM, z ramienia JLL.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca w Kopenhadze, przy okazji Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
W poprzednich edycjach konkursu CH FORUM było sześciokrotnie nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award. Przy nominowanych projektach CH FORUM współpracowało z Firmą Reklamową Kuc oraz jej „siostrzaną” agencją Plus Communication.
Źródło: FORUM