Paweł Bylicki z Public Dialog oraz Sebastian Hejnowski z SEC Newgate Group w jury SABRE Awards EMEA 2025. To największych, międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od 30 lat przez PRovoke Media.
Nagrody są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 17 stycznia.
„SABRE Awards to największy światowy konkurs branży public relations. To punkt odniesienia dla całego sektora. Jako juror będę poszukiwał w pracach trzech kluczowych elementów: innowacyjności, kreatywności i skuteczności. Kampanii, które wyróżniają się świeżym, inteligentnym podejściem i wykorzystaniem niekonwencjonalnych rozwiązań. Interesuje mnie, czy projekt wykracza poza standardowe granice PR, pokazując, w jaki sposób innowacyjne taktyki mogą zwiększyć zaangażowanie interesariuszy i pozytywnie wpłynąć na reputację marki- powiedział Paweł Bylicki.
Paweł Bylicki - Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Posiada 17 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR).
W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network). To międzynarodowa sieć niezależnych agencji consultingowych i public relations. W jej skład wchodzi ponad 40 członków z 40 krajów. IPRN to jedna z największych niezależnych sieci agencji na świecie, założona w 1995 roku w Londynie. Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Magellan Awards, PR Wings, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE, Eventiada by IPRA, MP Power Awards, PR Wings i IPRA (finalists), Złote Spinacze. Pomysłodawca kategorii PR LED i Employer Branding w Effie Poland.
- Więcej informacji: https://sabre.provokemedia.com/emea/categories
Źródło: Public Dialog