logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat Instytutu w Wilnie: Konkurs na plakat

   11.10.2016, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Instytut Polski w Wilnie, placówka dyplomatyczna podległa Ministerstwu Spraw Zagranicznych RP, obchodzi w tym roku 20. rocznicę powstania. Główną misją IP w Wilnie jest upowszechnianie na Litwie najciekawszych przejawów polskiej kultury, wiedzy o historii oraz dziedzictwie narodowym, promocja współpracy w dziedzinie kultury, edukacji, nauki oraz życia społecznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-instytutu-w-wilnie%3A-konkurs-na-plakat,30219,artykul.html

W ciągu ostatnich dwudziestu lat Instytut zorganizował ponad 2000 projektów w obszarze teatru, muzyki, filmu, sztuki współczesnej, literatury, designu, historii, turystyki i innych. Instytut pomaga polskim i litewskim twórcom w nawiązaniu współpracy, wspiera wspólne projekty. Dba, by polscy artyści obecni byli na najważniejszych wydarzeniach na Litwie. Opowiada o wielowiekowych więzach łączących Polskę i Litwę, przypomina postacie, które łączą nasze narody, jak Adam Mickiewicz, Czesław Miłosz, Jerzy Giedroyć i wielu innych.

Instytut Polski w Wilnie wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają konkurs na plakat promujący Instytut Polski w Wilnie w 20. roku jego działalności. Konkurs skierowany jest do artystów plastyków, projektantów grafiki, studentów uczelni artystycznych z Polski i Litwy.

Plakat powinien promować działalność Instytutu, odnosić się do polsko-litewskich związków w obszarze kultury, nauki, turystyki, historii a także informować o tym, że Instytut Polski działa na Litwie już 20 lat. Na plakacie powinno znaleźć się miejsce na informację „Instytut Polski w Wilnie – już 20 lat z wami” w wersji litewskiej „Lenkijos institutas Vilniuje – jau 20 metų kartu su jumis” oraz logo Instytutu wraz z adresem strony internetowej (Lenkijosinstitutas.lt) i profili na Facebooku (Lenkijosinstitutas) i Twitterze (PLInst_Vilnius).

Na projekty czekamy do 2 listopada 2016 roku.

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 600 euro brutto oraz nagrodę dodatkową w postaci pobytu w Warszawie lub Wilnie (przelot i 2 noce w hotelu, do wykorzystania do 15 grudnia 2016 r.). Dodatkowo, zwycięski projekt pojawi się na plakatach w Wilnie w listopadzie br. oraz będzie używany w działaniach promocyjnych Instytutu.

W jury konkursu zasiądą:

  • Angelika Gromotka, Brand Director, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
  • Marcin Łapczyński, Dyrektor, Instytut Polski w Wilnie
  • Prof. dr Raminta Jurėnaitė, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Wilnie


Projekty powinny zostać przekazane w formie zwykłych plików .jpg w rozdzielczości 300dpi i wielkości nie większej niż 5MB, wraz z krótką notatką o autorze oraz swoimi danymi na adres. Autora nagrodzonej pracy poprosimy o dostarczenie projektu plakatu w postaci gotowej do druku, według wskazanych w regulaminie parametrów technicznych. O przekazanie praw autorskich poprosimy wyłącznie zwycięzcę.

Uwaga: laureat powinien mieć możliwość wystawienia faktury za usługę zaprojektowania plakatu. Nie ma możliwości przekazania nagrody w formie umowy o dzieło.

  • Regulamin (PDF)
  • Więcej informacji:  Andrzej.kierulis(at)instytutpolski.org

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764