logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat tygodnika Newsweek Polska

  PR 10.09.2021, przeczytano 406 razy

3 września 2001 r. ukazał się pierwszy numer tygodnika „Newsweek Polska”. Dziś, po dwóch dekadach, to jeden z najważniejszych tytułów społeczno-politycznych na polskim rynku prasowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-tygodnika-newsweek-polska,392951,artykul.html

6 września pojawi się jubileuszowe 1023. wydanie Newsweeka. Od początku istnienia tygodnika zostało wydrukowanych ponad 220 milionów egzemplarzy. Najnowszemu wydaniu będzie towarzyszyć ponad 20-stronicowa sekcja tematyczna „Trendy Przyszłości” na temat tego, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać nasze kolejne 20 lat.

– W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników – podkreśla Tomasz Lis, redaktor naczelny Newsweek Polska.

„Newsweek Polska” opisuje zagadnienia polityczne, społeczne, naukowe oraz kulturalne z Polski i ze świata – w sposób atrakcyjny, rzetelny i przystępny. Co tydzień przedstawia obszerne, pogłębione materiały, wywiady z postaciami ze świata, polityki, kultury i sportu, a także felietony znanych autorów. Tygodnik dociera do czytelników wymagających, chcących być na bieżąco z informacjami ze świata i nowościami z każdej branży, interesujących się filmem, książką i muzyką, chodzących często do kina czy teatru​, świadomych i aktywnych, chcących poszerzyć swoje horyzonty.

Z okazji jubileuszu ruszył też Plebiscyt Newsweeka, którego celem jest wyłonienie osób mających największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Czytelnicy głosowali na jedynego kandydata w kategorii ogólnej 20 LUDZI NA XX-LECIE NEWSWEEKA i w ośmiu poszczególnych kategoriach. Zwycięzców poznamy 6 września w jubileuszowym wydaniu Newsweeka oraz na Newsweek.pl.

Tygodnik „Newsweek Polska” składa się z kilku określonych działów: Polityka, Społeczeństwo, Nauka, Historia, Kultura oraz Biznes. Poza tymi głównymi działami „Newsweek Polska” to również ciekawe i ważne artykuły z zakresu zdrowia, psychologii, ekologii („Zielony Newsweek”) czy stylu życia. Oprócz tygodnika ukazują się magazyny: „Newsweek Historia”, „Newsweek Psychologia”, „Newsweek Psychologia Nastolatka”, „Newsweek Learning English”, „Newsweek Wywiady”, a także „Newsweek Zdrowie”, powstający we współpracy z serwisem Medonet.pl.

„Newsweek Polska” to też ważna marka w Internecie i social mediach. Serwis Newsweek.pl to nie tylko teksty z tygodnika, ale też dodatkowe felietony, analizy oraz podcasty prowadzone przez dziennikarzy „Newsweeka”. Profil Newsweek Polska na Facebooku obserwuje ponad 497 tys. osób, na Twitterze – ponad 908 tys., a na Instagramie – 44 tys

Podcasty „Newsweeka” i prowadzący:

  • Świat_PL – Tomasz Lis,
  • Spod stolika – Dominika Długosz,
  • Druga strona pieniądza – Konrad Sadurski,
  • Instrukcja obsługi świata – Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764