logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat współpracy z Eizo

  PR 02.12.2022, przeczytano 957 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegły czwartek świętowaliśmy okrągły jubileusz – 20 lat temu rozpoczęliśmy współpracę z EIZO. Od tej pory jesteśmy jedynym dystrybutorem rozwiązań tej marki w Polsce. Każdy mijający rok wiązał się z nowymi doświadczeniami i wyzwaniami – sprostaliśmy im, o czym świadczą nie tylko wyniki sprzedaży, ale również liczne nagrody – w trakcie współpracy z EIZO otrzymaliśmy ich aż 14!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-wspolpracy-z-eizo,398219,artykul.html

Naszą uroczystość zaszczycił swoją obecnością Pan Minoru Kontani, szef Przedstawicielstwa EIZO w Europie. Przybyli również nasi współpracownicy z EIZO. Po raz kolejny nie zawiedli nas nasi Partnerzy, w których towarzystwie świętowaliśmy nasz jubileusz aż do rana.

Podczas części oficjalnej wystąpienia mieli Panowie: Minoru Kontani oraz Prezes Alstor, Adam Zwierzynski. Wspominali początki współpracy oraz jej dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Mówili o wielkim zaangażowaniu, jakie wykazują wszyscy – producent z jego zespołem sprzedaży, Alstor jako dystrybutor oraz nasi Partnerzy. Z niektórymi współpracujemy tak długo, jak długa jest nasza historia z EIZO. Z tej okazji, oprócz nagród za wyniki sprzedaży i specjalne osiągnięcia, postanowiliśmy przyznać imienne nagrody osobom, z którymi ta współpraca układa się nam w sposób modelowy.

A skoro mowa o nagrodach… W tym roku wyróżniliśmy aż 10 firm, oto laureaci tegorocznych Pixeli EIZO:

  • Red Pixel – Alteris S.A. za świetne wyniki sprzedaży i wieloletnią współpracę oraz promocję wśród klientów różnorodnych produktów z oferty EIZO
  • Red Pixel – P.H. WIT za starania okupione dużym nakładem pracy, które zaowocowały najwyższym wzrostem sprzedaży monitorów z serii ColorEdge
  • Green Pixel – Komputronik S.A. za włączenie „zielonego światła” dla nowych technologii stosowanych w monitorach FlexScan i ich popularyzację wśród użytkowników biznesowych
  • Green Pixel – Pixel Technology Sp. z o.o. za wieloletnią i owocną współpracę – bo „Przyjaźń oparta na biznesie jest znacznie lepszym interesem, niż biznes oparty na przyjaźni”. (John D. Rockefeller)
  • Blue Pixel – Cortland Sp. z o.o. za renesans relacji biznesowych po trudnych czasach pandemii, które to relacje wpłynęły na uzyskanie wybitnych wyników sprzedaży
  • Blue Pixel – Siemens Healthcare Sp. z o.o. za niezłomność w budowaniu wspólnej historii – bo „friends will be friends” niezależnie od czasów i sytuacji na rynku
  • Black Pixel – Siltec Sp. z o.o. oraz Egida IT Solutions sp. z o.o. za dobry biznes – bo, nawiązując do słów Andiego Warhola: „Zarabianie pieniędzy to sztuka, praca to sztuka, a dobry biznes to najlepsza sztuka”.
  • Black Pixel – Foto – Plus za czynne wspieranie rynku fotograficznego wiedzą i doświadczeniem sprzymierzonych marek podczas EXPOzycji
  • Black Pixel – Cyfrowe.pl za najlepszy debiut eventowy w roku 2022 – niech Światło i Siła będą z Wami!

Gratulujemy tegorocznym laureatom! Dziękujemy wszystkim za przybycie! Spotkajmy się w tym samym gronie – członków wielkiej rodziny EIZO – za rok

ilustracjastrzałka

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764