logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat współpracy z Eizo

  PR 02.12.2022, przeczytano 313 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegły czwartek świętowaliśmy okrągły jubileusz – 20 lat temu rozpoczęliśmy współpracę z EIZO. Od tej pory jesteśmy jedynym dystrybutorem rozwiązań tej marki w Polsce. Każdy mijający rok wiązał się z nowymi doświadczeniami i wyzwaniami – sprostaliśmy im, o czym świadczą nie tylko wyniki sprzedaży, ale również liczne nagrody – w trakcie współpracy z EIZO otrzymaliśmy ich aż 14!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-wspolpracy-z-eizo,398219,artykul.html

Naszą uroczystość zaszczycił swoją obecnością Pan Minoru Kontani, szef Przedstawicielstwa EIZO w Europie. Przybyli również nasi współpracownicy z EIZO. Po raz kolejny nie zawiedli nas nasi Partnerzy, w których towarzystwie świętowaliśmy nasz jubileusz aż do rana.

Podczas części oficjalnej wystąpienia mieli Panowie: Minoru Kontani oraz Prezes Alstor, Adam Zwierzynski. Wspominali początki współpracy oraz jej dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Mówili o wielkim zaangażowaniu, jakie wykazują wszyscy – producent z jego zespołem sprzedaży, Alstor jako dystrybutor oraz nasi Partnerzy. Z niektórymi współpracujemy tak długo, jak długa jest nasza historia z EIZO. Z tej okazji, oprócz nagród za wyniki sprzedaży i specjalne osiągnięcia, postanowiliśmy przyznać imienne nagrody osobom, z którymi ta współpraca układa się nam w sposób modelowy.

A skoro mowa o nagrodach… W tym roku wyróżniliśmy aż 10 firm, oto laureaci tegorocznych Pixeli EIZO:

  • Red Pixel – Alteris S.A. za świetne wyniki sprzedaży i wieloletnią współpracę oraz promocję wśród klientów różnorodnych produktów z oferty EIZO
  • Red Pixel – P.H. WIT za starania okupione dużym nakładem pracy, które zaowocowały najwyższym wzrostem sprzedaży monitorów z serii ColorEdge
  • Green Pixel – Komputronik S.A. za włączenie „zielonego światła” dla nowych technologii stosowanych w monitorach FlexScan i ich popularyzację wśród użytkowników biznesowych
  • Green Pixel – Pixel Technology Sp. z o.o. za wieloletnią i owocną współpracę – bo „Przyjaźń oparta na biznesie jest znacznie lepszym interesem, niż biznes oparty na przyjaźni”. (John D. Rockefeller)
  • Blue Pixel – Cortland Sp. z o.o. za renesans relacji biznesowych po trudnych czasach pandemii, które to relacje wpłynęły na uzyskanie wybitnych wyników sprzedaży
  • Blue Pixel – Siemens Healthcare Sp. z o.o. za niezłomność w budowaniu wspólnej historii – bo „friends will be friends” niezależnie od czasów i sytuacji na rynku
  • Black Pixel – Siltec Sp. z o.o. oraz Egida IT Solutions sp. z o.o. za dobry biznes – bo, nawiązując do słów Andiego Warhola: „Zarabianie pieniędzy to sztuka, praca to sztuka, a dobry biznes to najlepsza sztuka”.
  • Black Pixel – Foto – Plus za czynne wspieranie rynku fotograficznego wiedzą i doświadczeniem sprzymierzonych marek podczas EXPOzycji
  • Black Pixel – Cyfrowe.pl za najlepszy debiut eventowy w roku 2022 – niech Światło i Siła będą z Wami!

Gratulujemy tegorocznym laureatom! Dziękujemy wszystkim za przybycie! Spotkajmy się w tym samym gronie – członków wielkiej rodziny EIZO – za rok

ilustracjastrzałka

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764