logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat współpracy z Eizo

  PR 02.12.2022, przeczytano 1121 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegły czwartek świętowaliśmy okrągły jubileusz – 20 lat temu rozpoczęliśmy współpracę z EIZO. Od tej pory jesteśmy jedynym dystrybutorem rozwiązań tej marki w Polsce. Każdy mijający rok wiązał się z nowymi doświadczeniami i wyzwaniami – sprostaliśmy im, o czym świadczą nie tylko wyniki sprzedaży, ale również liczne nagrody – w trakcie współpracy z EIZO otrzymaliśmy ich aż 14!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-wspolpracy-z-eizo,398219,artykul.html

Naszą uroczystość zaszczycił swoją obecnością Pan Minoru Kontani, szef Przedstawicielstwa EIZO w Europie. Przybyli również nasi współpracownicy z EIZO. Po raz kolejny nie zawiedli nas nasi Partnerzy, w których towarzystwie świętowaliśmy nasz jubileusz aż do rana.

Podczas części oficjalnej wystąpienia mieli Panowie: Minoru Kontani oraz Prezes Alstor, Adam Zwierzynski. Wspominali początki współpracy oraz jej dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Mówili o wielkim zaangażowaniu, jakie wykazują wszyscy – producent z jego zespołem sprzedaży, Alstor jako dystrybutor oraz nasi Partnerzy. Z niektórymi współpracujemy tak długo, jak długa jest nasza historia z EIZO. Z tej okazji, oprócz nagród za wyniki sprzedaży i specjalne osiągnięcia, postanowiliśmy przyznać imienne nagrody osobom, z którymi ta współpraca układa się nam w sposób modelowy.

A skoro mowa o nagrodach… W tym roku wyróżniliśmy aż 10 firm, oto laureaci tegorocznych Pixeli EIZO:

  • Red Pixel – Alteris S.A. za świetne wyniki sprzedaży i wieloletnią współpracę oraz promocję wśród klientów różnorodnych produktów z oferty EIZO
  • Red Pixel – P.H. WIT za starania okupione dużym nakładem pracy, które zaowocowały najwyższym wzrostem sprzedaży monitorów z serii ColorEdge
  • Green Pixel – Komputronik S.A. za włączenie „zielonego światła” dla nowych technologii stosowanych w monitorach FlexScan i ich popularyzację wśród użytkowników biznesowych
  • Green Pixel – Pixel Technology Sp. z o.o. za wieloletnią i owocną współpracę – bo „Przyjaźń oparta na biznesie jest znacznie lepszym interesem, niż biznes oparty na przyjaźni”. (John D. Rockefeller)
  • Blue Pixel – Cortland Sp. z o.o. za renesans relacji biznesowych po trudnych czasach pandemii, które to relacje wpłynęły na uzyskanie wybitnych wyników sprzedaży
  • Blue Pixel – Siemens Healthcare Sp. z o.o. za niezłomność w budowaniu wspólnej historii – bo „friends will be friends” niezależnie od czasów i sytuacji na rynku
  • Black Pixel – Siltec Sp. z o.o. oraz Egida IT Solutions sp. z o.o. za dobry biznes – bo, nawiązując do słów Andiego Warhola: „Zarabianie pieniędzy to sztuka, praca to sztuka, a dobry biznes to najlepsza sztuka”.
  • Black Pixel – Foto – Plus za czynne wspieranie rynku fotograficznego wiedzą i doświadczeniem sprzymierzonych marek podczas EXPOzycji
  • Black Pixel – Cyfrowe.pl za najlepszy debiut eventowy w roku 2022 – niech Światło i Siła będą z Wami!

Gratulujemy tegorocznym laureatom! Dziękujemy wszystkim za przybycie! Spotkajmy się w tym samym gronie – członków wielkiej rodziny EIZO – za rok

ilustracjastrzałka

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764