logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Trotec świętuje swoje dwudziestolecie

  PR 17.10.2017, przeczytano 991 razy

W rekordowym czasie - nieprzekraczającym 20 lat, Trotec Laser GmbH wyrósł ze start-upu na jednego z wiodących producentów urządzeń laserowych do cięcia, znakowania i grawerowania. Firma i zespół ją tworzący przeszli drogę z “kontenera rozwoju i badań” do siedziby międzynarodowego przedsiębiorstwa znajdującej się w nowoczesnym, ekologicznym budynku w Górnej Austrii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-trotec-swietuje-swoje-dwudziestolecie,34140,artykul.html

Jako część grupy Trodat Trotec, Trotec projektuje, produkuje i sprzedaje systemy laserowe do znakowania, cięcia i grawerowania oraz materiały grawerskie. Z zainstalowaną bazą ponad 30.000 systemów, Trotec świadczy obecnie usługi klientom w ponad 90 krajach i zatrudnia ponad 550 osób na całym świecie - a trend ten nadal wyraźnie rośnie.

Trotec powstał w 1997 r. z oddziału badawczego firmy Trodat – największego producenta pieczątek na świecie. W 2015 r. sprzedaż austriackiego producenta laserów po raz pierwszy przekroczyła 100 mln EUR. Kilka lat wcześniej, niczym niemalże wizjonerski cel, przekroczenie tego progu wyznaczono za cel na 2015 r. i próg ten został osiągnięty. Ze sprzedaży wpłynęło dokładnie 100.8 mln EUR. W 2016 r. - ostatnim zakończonym roku finansowym - sprzedaż produktów Trotec wzrosła o 9.1 %, do niemal 110 mln EUR.

Cel sprzedażowy do 2020 r.: 200 milionów EUR

Szybki wzrost trwa również w 2017 r. Z szacowanym wzrostem sprzedaży równym 20%, Trotec ustalił nowy kamień milowy i cel sprzedażowy na 2020 r. Dyrektor Zarządzający Trotec - Dr Andreas Penz, powiedział: “Ten wzrost sprzedaży na pierwszy rzut oka wydaje się niesamowicie szybki, ale biznes laserowy jest niezwykle dynamiczny, a lasery znajdują obecnie zastosowanie we wszystkich najważniejszych dziedzinach życia. Na przykład inżynieria medyczna, gdzie z pomocą naszych laserów produkowane są stenty. Podobnie w projektach badawczych, gdzie zastosowanie laserów jest niezastąpione np. przy rozwoju futurystycznego pojazdu Mars Rover. Technologia laserowa Trotec odgrywa istotną rolę w przemyśle i handlu. Fundamentalnym pytaniem jest: W jakim celu wytwarzamy lasery? Odpowiedź na nie brzmi: Aby zapewnić sukces naszym klientom - i wierność tej właśnie strategii pozwala nam na tak imponujący wzrost".

Celem Trotec na przyszłość jest pierwsze miejsce na świecie w segmencie laserów i pozycja lidera na kluczowych dla firmy rynkach.

Jubileusz 20-lecia firmy Trotec

Z okazji obchodów 20. rocznicy, latem 2017 r., Andreas Penz omówił 20 lat działalności firmy, wymieniając kamienie milowe w jej rozwoju i uzupełniając wypowiedź o osobiste spostrzeżenia i doświadczenia. Z dumą podziękował zespołowi Trotec za zaangażowanie i szczególny duch pracy zespołowej, które stanowią fundament tej historii sukcesu i rekordowego czasu, w jakim firma osiągnęła pozycję światowego lidera na rynku systemów laserowych.

Źródło: Trotec

www.troteclaser.com


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Trotec

(PATRYCJA ZIEJA)

Trotec o sobie:

Trotec jest światowym liderem technologii laserowej, wyznaczającym nowe standardy. W ramach grupy Trodat Trotec, firma będąca europejskim liderem innowacyjności projektuje, wytwarza i sprzedaje systemy laserowe do znakowania, cięcia i grawerowania szerokiej gamy materiałów. Portfolio produktów uzupełniają systemy wyciągowe Atmos oraz materiały grawerskie. Firma Trotec zatrudnia ponad 550 pracowników i obsługuje klientów z ponad 90 krajów.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764