logo
WIADOMOŚCI

20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

   10.02.2018, przeczytano 1938 razy
ilustracjastrzałka

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-najlepszych-brandingow-na-swiecie...-i-2-z-polski,35404,artykul.html

Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot). Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards. Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.

Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.

Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem. Głosowanie: www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards

Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.

Linki do wyróżnionych projektów:


Źródło: Studio Podpunkt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone