logo
WIADOMOŚCI

20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

redakcja   10.02.2018, przeczytano 1462 razy
ilustracjastrzałka
20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-najlepszych-brandingow-na-swiecie...-i-2-z-polski,35404,artykul.html

Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot). Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards. Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.

Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.

Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem. Głosowanie: www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards

Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.

Linki do wyróżnionych projektów:


Źródło: Studio Podpunkt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone