logo
WIADOMOŚCI

20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

redakcja   10.02.2018, przeczytano 1761 razy
ilustracjastrzałka

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-najlepszych-brandingow-na-swiecie...-i-2-z-polski,35404,artykul.html

Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot). Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards. Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.

Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.

Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem. Głosowanie: www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards

Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.

Linki do wyróżnionych projektów:


Źródło: Studio Podpunkt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone