logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

   10.02.2018, przeczytano 2977 razy
ilustracjastrzałka

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-najlepszych-brandingow-na-swiecie...-i-2-z-polski,35404,artykul.html

Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot). Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards. Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.

Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.

Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem. Głosowanie: www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards

Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.

Linki do wyróżnionych projektów:


Źródło: Studio Podpunkt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764