logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 nowości dla wielkiego formatu w Atrium

  PR 28.05.2014, przeczytano 1869 razy

Oferta dostawcy rozwiązań do druku wielkoformatowego rozszerzyła się o kolejnych 20 urządzeń. Z nowościami można zapoznać się w wiosnenno-letnim katalogu Atrium 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-nowosci-dla-wielkiego-formatu-w-atrium,21759,artykul.html

Zimą mocno rozbudowaliśmy ofertę naszego Centrum Ploterowego. Pojawiło się wtedy 40 nowych urządzeń takich marek jak: Jetrix, Azon, Klieverik, Crest, RollsRoller, Fepatex, Leister, V-Sign i KeenCut! Wiosną powiększyliśmy nasze portfolio jeszcze bardziej, gdyż doszły do niego 3 całkiem nowe plotery marki Mutoh, plotery tnące Artemis, szybki Zenith 3200 HS, plotery UV Artemis, seria ploterów laserowych tej samej marki, zgrzewarki samojezdne, systemy suszące i nawijające, trymery i oczkarki - zachwala swój katalog Paweł Stania z działu marketingu Atrium.

Mutoh ValueJet 628 - uniwersalny ploter o szerokości 61 cm

Mutoh ValueJet 628 to całkowicie nowa koncepcja japońskiego producenta. Jest to uniwersalny ploter o szerokości zadruku 60 cm. Drukarka to może drukować różnymi atramentami: eko-solwentem, pigmentem jak i tuszami sublimacyjnymi. Ploter znajdzie swoje zastosowanie w wydrukach reklamowych, CAD, fotografii, sublimacji, proofingu, itd. Producent wyposażył ploter Mutoh ValueJet 628 w najnowocześniejsze technologie druku i jednocześnie uprościł jego obsługe do minimum – na obudowie znajdują się tylko 2 przyciski.

Mutoh ValueJet 426UF - ploter LED-UV w formacie A3+

Mutoh ValueJet 426UF to zaawansowany technologicznie ploter LED-UV. Wyposażony został w zmodyfikowaną dla druku UV – technologię Intelligent Interweaving. Mutoh ValueJet 426UF przeznaczony jest do druku na gadżetach reklamowych i upominkach, foto-gadżetach, do personalizacji produktów, paneli sterowania, grafik POS, małych elementów wyposażenia wnętrz,
elementów budowy maszyn, itd.

Mutoh ValueJet 1626UH - hybrydowy ploter LED-UV

Mutoh ValueJet 1626UH to nowa koncepcja producenta na hybrydowy ploter LED-UV. Jest to wszechstronna drukarka o niskim poborze prądu (318 W) i długowiecznych lampach LED (14.250 godzin). Ploter drukuje ekologicznymi, pozbawionymi ozonu atramentami LED-UV. Mutoh ValueJet 1626UH może drukować na wszelkich materiałach płaskich o grubości do 15 mm jak i na materiałach elastycznych podawanych z roli. Mogą to być: płytki ceramiczne, tapety, prototypy
opakowań, tablice, media wrażliwe na wysoką temperaturę, itd.

Plotery i urządzenia Artemis / Zenith – wyselekcjonowane i niedrogie

Marka Artemis / Zenith jest coraz bardziej rozpoznawalna w Polsce i Europie. Obejmuje ona plotery eko-solwentowe, solwentowe, plotery uv, plotery tnące i laserowe oraz urządzenia dodatkowe. Wszystkie to wysokiej jakości urządzenia w atrakcyjnej cenie. Maszyny Artemis / Zenith charakteryzują się najwyższym współczynnikiem jakości do ceny oraz najszybszym zwrotem z inwestycji.

Wiosenno-letni katalog 2014 można pobrać ze strony www firmy Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764