logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 stacji TV na żywo w ipla na SmartTV

  PR 14.02.2013, przeczytano 1470 razy

Od dziś wystarczy telewizor z aplikacją ipla oraz dostęp do internetu, aby oglądać 20 kanałów telewizyjnych na żywo. 14 lutego ipla wprowadziła kolejną nowość dla właścicieli odbiorników marki Samsung i LG. Aplikacja ipla będzie zapewniać nie tylko dostęp do bazy treści VOD, ale także do sygnału 20 stacji telewizyjnych na żywo oraz wydarzeń specjalnych dostępnych w systemie PPV, w tym gali Polsat Boxing Night, podczas której Andrzej Gołota zmierzy się z Przemysławem Saletą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-stacji-tv-na-zywo-w-ipla-na-smarttv,17958,artykul.html

Pakiety iplaSPORT i Filmbox Live poszerzyły ofertę abonamentową dostępną na wybranych urządzeniach SmartTV (Samsung 2012 oraz LG 2011 i 2012), wśród których są także iplaFILM, iplaEXTRA, iplaPREMIERY. Dzięki tej rozbudowie widzowie zyskują dostęp do takich stacji TV na żywo, jak: Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Fightbox, Polsat News, TV Biznes, Superstacja, 4FunTV, FilmboxHD, Filmbox Extra PK, Filmbox Family, DocuBOX, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox PK, Rebel:TV, TV Disco oraz iTV. Dotychczas tak bogata oferta dostępna była tylko dla osób korzystających z ipla za pomocą komputerów.

To ważny moment dla rozwoju rynku usług multimedialnych, gdyż pokazuje, że samo odpowiednio skonfigurowane urządzenie SmartTV z dostępem do internetu może dostarczać legalnie pełną gamę usług telewizyjnych – mówi Albert Szybiński, zastępca dyrektora ds. marketingu usług online w Cyfrowym Polsacie. – W niedługim czasie planujemy wdrożenie nowej funkcjonalności na pozostałe modelządzeń SmartTV i dekodery – dodaje Szybiński.

Drugą nowością na SmartTV jest pakiet Filmbox Live umożliwiający m.in. dostęp do polskich i zagranicznych hitów filmowych na kanale Kino Polska, programów dokumentalnych z DocuBox i sportów walki z kanału Fightbox. Łącznie w ramach tego pakietu użytkownicy zyskują dostęp do 8 kanałów telewizyjnych na żywo. Posiadacze telewizorów SmartTV firm Samsung (2011, 2012) i LG (2012) mogą także korzystać z pakietów iplaEXTRA, iplaFILM oraz iplaPREMIERY. Warunki korzystania z oferty pozostają bez zmian, wszystkie pakiety można aktywować w trybie abonamentowym na okres 30 lub 90 dni.

Z poszczególnych pakietów można korzystać za pomocą różnych kanałów (strona www.ipla.tv, aplikacja komputerowa, aplikacje SmartTV, aplikacje mobilne).

Oferta dostępna jest na kupionych w Polsce telewizorach Samsung (seria E) wyprodukowanych od 2012 roku oraz na telewizorach LG z lat 2011 i 2012. Aplikacja w nowej, bogatszej wersji automatycznie pojawi się użytkownikom, nie będzie konieczności dokonywania aktualizacji aplikacji bądź zmiany ustawień przez użytkowników. Do skorzystania z transmisji na żywo za pomocą SmartTV wymagane jest łącze o przepustowości 2 Mbit/s.

Źródło: Cyfrowy Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764