logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 tys. aktywnych subskrypcji Tok FM Premium

  PR 14.01.2020, przeczytano 140 razy

Radio TOK FM zakończyło 2019 rok kolejnym sukcesem swojej płatnej oferty podcastów - na koniec grudnia liczba wykupionych dostępów TOK FM Premium przekroczyła 20 tys. To wzrost o 20% od marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-tys.-aktywnych-subskrypcji-tok-fm-premium,385314,artykul.html

– TOK FM Premium to jedyny znany przypadek sukcesu płatnej subskrypcji podcastów - materiałów audio, które nie są muzyką czy książkami. Od 6 lat Grupa Radiowa Agory konsekwentnie rozwija ofertę cyfrową TOK FM, dodając nowe treści oraz funkcjonalności umożliwiające jak najwygodniejsze korzystanie z nich. W połączeniu z modą na podcasty i popularyzacją płatności za treści pozwoliło to wykonać kolejny istotny skok w rozwoju oferty TOK FM Premium – przez ostatnie 2 lata baza subskrybentów zwiększyła się o 100%!  – komentuje Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Radio TOK FM rozwija swoją ofertę premium od 2014 r. Internauci mogą skorzystać z 3 pakietów umożliwiających słuchanie audycji stacji, które różnią się między sobą platformą dostępu do treści. W ramach pakietu podstawowego użytkownicy mają dostęp do podcastów na tokfm.pl – w komputerze, tablecie i telefonie, czyli w wersji standardowej i mobilnej serwisu. Natomiast najszerszy pakiet Multidostęp pozwala na korzystanie z treści premium TOK FM przez www, w aplikacji i w kanale RSS, w tym na kilku urządzeniach mobilnych. Subskrypcje można wykupić na miesiąc, kwartał i rok.

Na koniec grudnia 2019 r. stacja miała już 20 tys. subskrybentów płacących za dostęp do podcastów TOK FM*. Większość, bo aż 85% z nich korzysta z możliwości słuchania audycji internetowych w aplikacji TOK FM (tylko lub także ze strony www) dostępnej na urządzenia mobilne. Strona tokfm.pl oferuje teksty, materiały wideo (w tym transmisje na żywo ze studia) i bazę treści audio, zaś aplikacja, wzorowana na muzycznych, służy wyłącznie do słuchania i wyposażono ją w wiele dodatkowych narzędzi dedykowanych słuchaczom, jak np. sterowanie klawiszami słuchawek bluetooth.

Ponad 90% subskrybentów wybrało bezpośrednio ofertę TOK FM, a reszta - pakiety łączone z innymi mediami. Co ważne, użytkownicy TOK FM Premium decydują się na zamawianie coraz dłuższych subskrypcji i coraz chętniej decydują się na włączenie płatności autoodnawialnych.

– Z 20 tysiącami cyfrowych subskrybentów Radio TOK FM jest w czołówce medialnych ofert subskrypcyjnych w Polsce, a aplikacja TOK FM pozostaje liderem najlepiej zarabiających polskich aplikacji mediowych w Google Play. Do 2022 r., zgodnie ze strategią Grupy Agora, Radio TOK FM ma zbudować bazę nie mniej niż 30 tys. użytkowników oferty premium - jesteśmy coraz bliżsi realizacji tego celu. Wierzę, że pomogą nam w tym kolejne propozycje dla subskrybentów, nie tylko nowości czy zmiany w ofercie podcastowej, ale też nowoczesne rozwiązania technologiczne bardzo oczekiwane przez współczesnych słuchaczy - np. dostęp do aplikacji TOK FM w samochodzie dzięki Apple CarPlay, który uruchomimy w styczniu – dodaje Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* dane nt. liczby wykupionych dostępów TOK FM Premium obejmują wyłącznie aktywne, opłacone subskrypcje w serwisie tokfm.pl i w aplikacjach; nie obejmują zaś subskrybentów, którzy korzystają z okresu próbnego lub z bezpłatnego dostępu do treści.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uber i Uber Eats zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w rankingu firmy Apptopia, dotyczącym najczęściej pobieranych aplikacji w 2019 roku.
Dzięki dołączeniu do oferty PLAY NOW TV BOX Eleven Sports 1 w 4K abonenci pakietu SPORT w ofercie z dekoderem mogą przeżywać sportowe emocje w jeszcze wyższej jakości. W ofercie 4K kanału znajdują się między innymi mecze hiszpańskiej LaLiga Santander, mecze niemieckiej Bundesligi oraz wiele innych pozycji programowych, które dostarczą widzom wielu sportowych emocji.
Medonet w nowej odsłonie
W połowie stycznia br. Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.  
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2
Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.
Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl
Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764