logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 tys. aktywnych subskrypcji Tok FM Premium

  PR 14.01.2020, przeczytano 408 razy

Radio TOK FM zakończyło 2019 rok kolejnym sukcesem swojej płatnej oferty podcastów - na koniec grudnia liczba wykupionych dostępów TOK FM Premium przekroczyła 20 tys. To wzrost o 20% od marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-tys.-aktywnych-subskrypcji-tok-fm-premium,385314,artykul.html

– TOK FM Premium to jedyny znany przypadek sukcesu płatnej subskrypcji podcastów - materiałów audio, które nie są muzyką czy książkami. Od 6 lat Grupa Radiowa Agory konsekwentnie rozwija ofertę cyfrową TOK FM, dodając nowe treści oraz funkcjonalności umożliwiające jak najwygodniejsze korzystanie z nich. W połączeniu z modą na podcasty i popularyzacją płatności za treści pozwoliło to wykonać kolejny istotny skok w rozwoju oferty TOK FM Premium – przez ostatnie 2 lata baza subskrybentów zwiększyła się o 100%!  – komentuje Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Radio TOK FM rozwija swoją ofertę premium od 2014 r. Internauci mogą skorzystać z 3 pakietów umożliwiających słuchanie audycji stacji, które różnią się między sobą platformą dostępu do treści. W ramach pakietu podstawowego użytkownicy mają dostęp do podcastów na tokfm.pl – w komputerze, tablecie i telefonie, czyli w wersji standardowej i mobilnej serwisu. Natomiast najszerszy pakiet Multidostęp pozwala na korzystanie z treści premium TOK FM przez www, w aplikacji i w kanale RSS, w tym na kilku urządzeniach mobilnych. Subskrypcje można wykupić na miesiąc, kwartał i rok.

Na koniec grudnia 2019 r. stacja miała już 20 tys. subskrybentów płacących za dostęp do podcastów TOK FM*. Większość, bo aż 85% z nich korzysta z możliwości słuchania audycji internetowych w aplikacji TOK FM (tylko lub także ze strony www) dostępnej na urządzenia mobilne. Strona tokfm.pl oferuje teksty, materiały wideo (w tym transmisje na żywo ze studia) i bazę treści audio, zaś aplikacja, wzorowana na muzycznych, służy wyłącznie do słuchania i wyposażono ją w wiele dodatkowych narzędzi dedykowanych słuchaczom, jak np. sterowanie klawiszami słuchawek bluetooth.

Ponad 90% subskrybentów wybrało bezpośrednio ofertę TOK FM, a reszta - pakiety łączone z innymi mediami. Co ważne, użytkownicy TOK FM Premium decydują się na zamawianie coraz dłuższych subskrypcji i coraz chętniej decydują się na włączenie płatności autoodnawialnych.

– Z 20 tysiącami cyfrowych subskrybentów Radio TOK FM jest w czołówce medialnych ofert subskrypcyjnych w Polsce, a aplikacja TOK FM pozostaje liderem najlepiej zarabiających polskich aplikacji mediowych w Google Play. Do 2022 r., zgodnie ze strategią Grupy Agora, Radio TOK FM ma zbudować bazę nie mniej niż 30 tys. użytkowników oferty premium - jesteśmy coraz bliżsi realizacji tego celu. Wierzę, że pomogą nam w tym kolejne propozycje dla subskrybentów, nie tylko nowości czy zmiany w ofercie podcastowej, ale też nowoczesne rozwiązania technologiczne bardzo oczekiwane przez współczesnych słuchaczy - np. dostęp do aplikacji TOK FM w samochodzie dzięki Apple CarPlay, który uruchomimy w styczniu – dodaje Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* dane nt. liczby wykupionych dostępów TOK FM Premium obejmują wyłącznie aktywne, opłacone subskrypcje w serwisie tokfm.pl i w aplikacjach; nie obejmują zaś subskrybentów, którzy korzystają z okresu próbnego lub z bezpłatnego dostępu do treści.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764