logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 tysięcy fanów wzięło udział w Meetup

  PR 15.09.2017, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

W krakowskiej Tauron Arena odbyło się spotkanie gwiazd YouTube z fanami. W wydarzeniu, którego partnerem było miasto Kraków, wzięło udział niemal 20 000 uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-tysiecy-fanow-wzielo-udzial-w-meetup,33736,artykul.html

MeetUp 2017 był okazją do spotkania YouTuberów i ich fanów oraz wymiany zdań na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych ludzi, czyli Pokolenia Z. Scena główna, ustawiona na płycie Tauron Areny, była miejscem rozmów i koncertów. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach. Zaproszeni YouTuberzy odpowiadali także na pytania stawiane przez fanów. Dla nieco starszych odwiedzających dodatkową atrakcją była obecność Rafała Sonika, zwycięzcy Rajdu Dakar.

Uczestnicy MeetUp 2017 mogli spotkać się z idolami w specjalnie przygotowanych Meeting Boxach, czyli strefach wyznaczonych do zdjęć, rozmów i autografów. Oczekiwanie na spotkania z YouTuberami można było umilić sobie na strefach sponsorów i partnerów, gdzie przygotowane były konkursy i atrakcje. Wejście na imprezę było bezpłatne, jednak najbardziej oddani fani mogli kupić specjalne bilety, które uprawniały ich do wcześniejszego wejścia czy udziału w spotkaniu Before MeetUp.

- Takie spotkania pozwalają rzeszom młodym ludzi spotkać się, porozmawiać i pobyć z ich idolami, których na co dzień mogą oglądać wyłącznie na ekranie. Cieszymy się, że jako Kraków zaangażowaliśmy się w to wydarzenie, które prezentuje nasze miasto jako miejsce nowoczesne, otwarte na innowacje i młodych ludzi - podsumowuje Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Krakowa.

Podczas imprezy (9 września) odbył się też panel biznesowy, dedykowany dla przedstawicieli firm i agencji reklamowych czy mediowych. Zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami biznesowym, a tematem przewodnim wszystkich paneli był influencer marketing, z naciskiem na dyskusję o tym, co jest najważniejsze w działaniach marketingowych marek z twórcami. (przykładowe tematy: Jak wykorzystać influencer marketing i dotrzeć do pokolenia Z, Jak współpracować z influencerem, Mistrzowie wideomarketingu, Jak zbudować największy kanał markowy na YouTube na przykładzie Studio Tymbark, Musically, jako nowe zjawisko wśród Pokolenia Z, O fenomenie gamingu i e-sportu).

Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube’a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści. Wśród prelegentów i uczestników paneli dyskusyjnych znaleźli się m.in. przedstawiciele YouTube, Allegro, Spryciarze.pl, ESL, Fantasy Expo.

Źródło: MeetUp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764