logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

200 mikroinfluencerów w kampanii Oxford

  PR 19.06.2024, przeczytano 215 razy

Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/200-mikroinfluencerow-w-kampanii-oxford,404692,artykul.html

Kampania „Ambasadorzy Oxford” to projekt angażujący młodych ludzi w wieku 16-19 lat. W pierwszej fazie, do końca czerwca b.r. prowadzona jest rekrutacja (do programu można się zgłosić na https://AmbasadorzyOxford.pl). W drugiej fazie wybranych zostanie 200 osób, które otrzymają paczki z produktami Oxford z zadaniem przygotowania ich wideo-prezentacji. W ostatnim etapie wybranych zostanie 30 autorów najciekawszych nagrań, którzy otrzymają dodatkowe nagrody.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada zespół social media agencji On Board Think Kong (OBTK). Inspiracją do tegorocznej inicjatywy był projekt realizowany przez markę Oxford w ub. r. za których skuteczność została nagrodzona dwiema statuetkami w międzynarodowym konkursie Internet Advertising Competition (IAC).

Źródło: On Board Think Kong

Dodatkowe informacje:

Oxford to marka będąca częścią francuskiej grupy papierniczej Hamelin, lidera rynku w dziedzinie produkcji artykułów papierniczych i biurowych. Wśród innowacyjnych rozwiązań Hamelin może pochwalić się wynalezieniem m.in. papieru Optik Paper+ zapewniającego lepszą jakość pisania i stworzeniem aplikacji SCRIBZEE, umożliwiającej skanowanie odręcznych notatek za pomocą urządzeń mobilnych, dzięki znacznikom umieszczonym w zeszytach i kalendarzach. Produkty firmy obecne są w ponad 100 krajach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764