logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

200. sklep Jysk z kampanią Carat Polska

  PR 20.10.2016, przeczytano 487 razy
ilustracjastrzałka

14 października 2016 zapisał się znacząco w historii JYSK w Polsce. Tego dnia sieć sklepów sprzedających meble i artykuły do sypialni otworzyła swój dwusetny sklep w Polsce. Otwarciu 200-go sklepu towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana przez dom mediowy Carat Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/200.-sklep-jysk-z-kampania-carat-polska,30304,artykul.html

Przez ostatnie 16 lat funkcjonowania na polskim rynku, skandynawska marka sprzedająca artykuły do sypialni stała się bardzo popularna. 14 października 2016 w Jarocinie sieć otworzy swój dwusetny sklep w Polsce.
 
JYSK w Polsce zakorzenił się na dobre. Skupianie naszej uwagi na jakości produktów oraz nasz asortyment meblowy w duchu skandynawskiego wzornictwa okazał się być bardzo popularny wśród klientów. Tym samym obecność JYSK w Polsce stworzyła nowe możliwości dla polskich dostawców, którym otworzyliśmy drzwi do rynków również w innych krajach, dzięki sprzedaży ich produktów w JYSK - powiedział Piotr Padalak, Country Manager JYSK Polska.
 
Dotyczy to szczególnie artykułów z grupy materaców i mebli, ponieważ większość materaców oferowanych w JYSK w Polsce pochodzi od polskich producentów, którzy dzięki nam wykorzystali szansę na sprzedaż swoich produktów do 43 krajów, w których Grupa JYSK prowadzi działalność.
 
Sklep numer 200 został otwarty w Jarocinie w piątek 14 października 2016 o godz. 8.00. W związku ze świętowaniem otwarcia sklepu przygotowano dla klientów wiele fantastycznych ofert oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania promująca otwarcie 200 sklepu sieci JYSK została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat Polska. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz internet.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764