logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2018 If Design Award dla Benq X-sign

  PR 29.03.2018, przeczytano 625 razy
ilustracjastrzałka

Stworzone i rozwijane od 2014 roku przez BenQ oprogramowanie X-Sign do zarządzania wyświetlanymi treściami (ang. content management software) m.in. w systemach Digital Signage, uzyskało prestiżową nagrodę 2018 iF DESIGN AWARD w kategorii Service Design/UX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2018-if-design-award-dla-benq-x-sign,35999,artykul.html

X-Sign to system zaprojektowany pod kątem łatwości i prostoty obsługi, który daje użytkownikom możliwość tworzenia, planowania, dystrybucji i monitorowania interaktywnej zawartości wyświetlanej na wielu monitorach – tradycyjnych i interaktywnych) tworzących system informacyjny czy reklamowy. Ponieważ X-Sign nie wymaga konfiguracji serwera i oferuje wiele opcji dostarczania treści, może być rozbudowywany wraz z rozwijającą się firmą, wymagając jednocześnie minimalnego zaangażowani ludzi i zasobów do jego utrzymania i zarządzania.

Podstawowe funkcje BenQ X-Sign

  • Interaktywne szablony
  • Proste, interaktywne tworzenie treści
  • Elastyczne i szybkie tworzenie struktur interaktywnych treści
  • Tworzenia raportów z interakcji z użytkownikami
  • Śledzenie wyborów (dotyku) klientów – zapis w centralnej bazie danych
  • Tworzenie raportów
  • Lokalne połączenie sieciowe – bezproblemowa dystrybucja treści na poszczególne ekrany

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764