logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2019 rok rekordowy dla Grupy Kino Polska TV i kanału Zoom TV

  PR 07.01.2020, przeczytano 92 razy

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku – w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2019-rok-rekordowy-dla-grupy-kino-polska-tv-i-kanalu-zoom-tv,385242,artykul.html

W 2019 roku Grupa Kino Polska TV zanotowała również wzrost kilku innych podstawowych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy w każdej minucie 2019 roku oglądali którykolwiek z kanałów Kino Polska TV wyniosła 45,5 tys. – to o 3,2 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49). W 2019 roku wydłużył się też średni czas oglądania stacji z portfolio Kino Polska TV w porównaniu z 2018 rokiem. Największy wzrost pod tym względem zaliczył Zoom TV, którego średni czas oglądania wzrósł w minionym roku o 26,3% – do ponad 32 minut dziennie. Przeciętny czas oglądania Kino Polska Muzyka wzrósł do średnio 25 minut dziennie (+17,3%), a Stopklatki do średnio ponad 31 minut dziennie (+5,1%; ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej kanałów Grupy Kino Polska TV.

– 2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej Grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA .

W 2019 roku na antenach kanałów Grupy Kino Polska TV zadebiutowały m.in. takie hity, jak turecki serial Narzeczona ze Stambułu (Zoom TV), popularny na całym świecie serial Narcos (Stopklatka), filmy Obława, Lincz, Wymyk, Yuma, Układ zamknięty oraz serial Misja Afganistan (Kino Polska), a także programy kabaretowe własnej produkcji I love kabaret (Zoom TV) i Nowy kabaretowy rejs (Kino Polska).

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy lubią chodzić do kina
W 2019 roku polskie kina zgromadziły ponad 60 mln widzów, a łączny dochód ze sprzedaży biletów to 1,13 mld zł. Seans filmowy na dużym ekranie to wciąż popularna rozrywka Polaków. Nowe technologie pozwalają na jeszcze lepszą jakość obrazu i dźwięku, a widzowie coraz częściej poszukują w kinie standardu all inclusive. Kalendarz premier na 2020 rok...
Dzień świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Chociaż wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób, pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się...
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach...
Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.
Radio Eska z rekordowym wynikiem
Radio ESKA osiągnęło w 2019 roku najwyższy zasięg dzienny od 10 lat. Każdego dnia stacji słuchało średnio 3,6 mln osób wśród wszystkich badanych (15+) oraz 3,2 mln osób w grupie komercyjnej (16-49).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764