logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2019 rok rekordowy dla Grupy Kino Polska TV i kanału Zoom TV

  PR 07.01.2020, przeczytano 141 razy

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku – w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2019-rok-rekordowy-dla-grupy-kino-polska-tv-i-kanalu-zoom-tv,385242,artykul.html

W 2019 roku Grupa Kino Polska TV zanotowała również wzrost kilku innych podstawowych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy w każdej minucie 2019 roku oglądali którykolwiek z kanałów Kino Polska TV wyniosła 45,5 tys. – to o 3,2 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49). W 2019 roku wydłużył się też średni czas oglądania stacji z portfolio Kino Polska TV w porównaniu z 2018 rokiem. Największy wzrost pod tym względem zaliczył Zoom TV, którego średni czas oglądania wzrósł w minionym roku o 26,3% – do ponad 32 minut dziennie. Przeciętny czas oglądania Kino Polska Muzyka wzrósł do średnio 25 minut dziennie (+17,3%), a Stopklatki do średnio ponad 31 minut dziennie (+5,1%; ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej kanałów Grupy Kino Polska TV.

– 2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej Grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA .

W 2019 roku na antenach kanałów Grupy Kino Polska TV zadebiutowały m.in. takie hity, jak turecki serial Narzeczona ze Stambułu (Zoom TV), popularny na całym świecie serial Narcos (Stopklatka), filmy Obława, Lincz, Wymyk, Yuma, Układ zamknięty oraz serial Misja Afganistan (Kino Polska), a także programy kabaretowe własnej produkcji I love kabaret (Zoom TV) i Nowy kabaretowy rejs (Kino Polska).

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764