logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

  PR 15.03.2021, przeczytano 286 razy
ilustracja

Środowisko specjalistów współtworzących Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oceniło miniony rok i wskazało kluczowe kierunki na przyszłość. Ich indywidualne opinie znalazły się w zbiorczym podsumowaniu dla sektora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2020-rok-okiem-ekspertow-sektorowej-rady-ds.-kompetencji-sektora-komunikacji-marketingowej,390597,artykul.html

Swoją perspektywę przedstawili m.in.:

  • Magdalena Drzazga, Liderka Grupy Roboczej ds. Ram Kwalifikacji; Prezes Zarządu/ CEO, Chapter1,
  • Agata Kaczmarska, Chief People Officer, Dentsu Aegis Network Polska,
  • Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju Ringier Axel Springer Polska,
  • Zbigniew Brzeziński, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy; Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach,
  • Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator ds. działań Rady Sektorowej,
  • Tomasz Chrząstek, Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach; Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów.

W podsumowaniu poruszone zostały tematy z obszaru Sektora Komunikacji Marketingowej. Magdalena Drzazga opisała rolę marek i komunikacji marketingowej w nowej rzeczywistości. Perspektywę HR do zmian, które przyniósł 2020 rok przybliżyła Agata Kaczmarska. Zbigniew Brzeziński zdiagnozował kondycję rynku pracy po starciu z rywalem COVID-19. Marcin Olkowicz odniósł się do roli edukatorów w dostarczeniu kompetencji potrzebnych na rynku, zdiagnozowanych przez Radę Sektorową w raporcie pt. „Marketingowe Kompetencje Przyszłości w Sektorze Komunikacji Marketingowej”. Tomasz Chrząstek zobrazował wyzwania uczelni wyższych, związane z opracowaniem programów studiów z obszaru komunikacji marketingowej w odniesieniu do nowych potrzeb sektora. W podsumowaniu znalazła się także opinia psychologa – Anny Malinowskiej, która ukazała, jak pandemia przewartościowała nasze spojrzenie na życie.

Najważniejsze przesłania wyłaniające się z opinii ekspertów to refleksja na temat tego, w jaki sposób wspierać zespoły i kadry zarządzające oraz uzupełniać kompetencje, które tak niedawno wydały się tylko teorią. To także apel do wszystkich uczestników sektora o empatię, otwartość, pokorę i zgodę na popełnianie błędy.

  • Publikację można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża kosmetyczna

Branże regulowane w social media: Branża kosmetyczna

Rosnąca popularność social media uczyniła z nich integralną część strategii marketingowej praktycznie każdej marki. Przemysł kosmetyczny odniósł z tego tytułu ogromne korzyści, przez co jego wartość jest wyceniana na 5.5 miliarda dolarów.Komunikacja produktu kosmetycznego podlega pod tzw. system współregulacji, na który składają się przepisy prawa, samoregulacje i szereg...
360 lat polskiej prasy. Jak zmieniał się druk?
Dokładnie 360 lat temu wydano pierwszą gazetę na ziemiach polskich. Rocznica powstania „Merkuriusza Polskiego” to dobry pretekst do przyjrzenia się, jak na przestrzeni lat ewoluowały techniki druku.
Technologie cyfrowe stają się kluczem do pozyskania i utrzymania lojalności klientów. Inwestycja w infrastrukturę druku nowej generacji obsługującą chmurę i IoT powinna być strategicznym priorytetem dla organizacji, które chcą przyspieszyć sukces cyfrowej transformacji i usprawnić doświadczenia swoich klientów.
Branża finansowa

Branże regulowane w social media: Branża finansowa

Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej...
W dobie pandemii rośnie lawinowo liczba firm, które korzystają z usług wolnych strzelców. Jednak spora liczba przedsiębiorstw dopiero rozważa lub testuje taką możliwość. Gdzie umieścić zlecenie, aby dotarło do odpowiednich freelancerów? Jakie kryteria przyjąć, aby wyłonić najlepszego? W jaki sposób, najkorzystniejszy od strony prawno-podatkowej dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764