logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko

  PR 27.05.2024, przeczytano 278 razy
ilustracja

Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20latplwue%3A-kampania-spoleczna-na-niebiesko,404391,artykul.html

To jedna z największych akcji społecznych promujących obecność Polski w UE. W ramach kampanii osoby indywidualne, organizacje społeczne, biznes i media okazują swoje przywiązanie do wartości europejskich i przypominają co daje Polsce członkostwo w Unii. Inicjatorzy akcji podkreślają, że Polska jest silna dzięki Europie, a Europa dzięki Polsce. Symbol akcji - cyfrowy pin - można umieścić na stronach internetowych, w aplikacjach oraz oznaczyć nim zdjęcia profilowe w mediach społecznościowych.

Wśród organizacji społecznych, które włączyły się do akcji, są m.in. Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja im. Bronisława Geremka, Polska Fundacja Roberta Schumana, Akcja Demokracja, Komitet Obrony Demokracji, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych, Fundacja CourtWatch, Instytut Spraw Publicznych, Fundacja Wolności Gospodarczej, Sieć Obywatelska Watchdog Polska, Fundacja Wolności, Fundacja Liberte!, SOS dla edukacji, Inicjatywa 35. Rok Wolności. Wciąż dołączają kolejne.

ilustracjastrzałka

Nasze wejście do Unii dało nam szansę niezwykłego skoku cywilizacyjnego i bezprecedensowego wzrostu dobrobytu. Dziś możemy uczyć się, pracować, zawierać przyjaźnie i odnosić sukcesy w każdym kraju członkowskim. Obecność w Unii to także gwarancja ochrony naszych praw, opartych na wspólnych europejskich wartościach. Dla organizacji społeczeństwa obywatelskiego to przestrzeń wymiany doświadczeń, uczenia się, wspierania w działaniach na rzecz pokoju, bezpieczeństwa, solidarności społecznej i demokracji dla wszystkich obywatelek i obywateli Unii” – mówi Ewa Kulik-Bielińska, dyrektorka Fundacji im. Stefana Batorego.

Cyfrowym pinem swoje strony i kanały społecznościowe oznaczyły również m.in. takie firmy i marki, jak InPost, Grupa Żabka, Amica, Erbud, Maspex, PZU, Tymbark, Kotlin, Kazar, Adamed, Grupa Diagnostyka, Pracuj.pl, czy InterCars. Niektóre, oprócz komunikacji online, podejmują też dodatkowe działania. Grupa Żabka w dniach 15-16 maja, tj. podczas konferencji Impact’24 w Poznaniu rozświetli swoją siedzibę na niebiesko wraz grafiką akcji z wykorzystaniem video mappingu, Amica podświetli swoje budynki na niebiesko i umieści piny akcji na billboardach, Kazar uruchomił specjalną podstronę poświęconą 20-leciu Polski w Unii Europejskiej, a w Group One pracownicy mogą wziąć udział w konkursie na temat Unii Europejskiej i wygrać cenne nagrody.

Polski biznes doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele daje nam przynależność do wspólnego europejskiego rynku. 75% naszego eksportu trafia do krajów UE. Wiarygodność certyfikatów europejskich dla naszych produktów otwiera nam światowe rynki. Nasze firmy zdobywają rynki za granicą, a jednocześnie Polska stała się atrakcyjnym rynkiem dla inwestycji zagranicznych. Te powiązania wartości i interesów budują nasze bezpieczeństwo. Chcemy o tym głośno mówić” – komentuje Małgorzata Durska, prezeska Fundacji Polskiej Rady Biznesu.

  • Więcej informacji o kampanii, lista uczestników oraz materiały do pobrania na stronie 20latPLwUE.pl.

Źródło: Fundacja im. Stefana Batorego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764