logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: 210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show

   27.01.2023, przeczytano 1403 razy
ilustracja

Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-210-wystawcow-i-blisko-600-marek-%E2%80%93-trwa-rejestracja-na-promo-show,398793,artykul.html

Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentują pełną ofertę na nadchodzący rok, a uzupełnieniem oferty reklamowej będzie obecność dostawców mediów i maszyn. Dla zwiedzających przygotowanych jest także szereg pokazów i warsztatów oraz konkurs na najlepsze gadżety reklamowe SUPER GIFT, podczas którego zwiedzający wybiorą najlepsze gadżety reklamowe prezentowane na targach.

Targi skierowane są wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Zwiedzający to starannie wyselekcjonowana grupa branżowa, każda rejestracja jest weryfikowana przez organizatora, zapewnia to wysoki poziom całego wydarzenia, i pozwala unikać przypadkowych gości, niezwiązanych z branżą.

Podczas targów odbędzie się konkurs SUPER GIFT – na najlepsze gadżety reklamowe. Zwiedzający będą mogli głosować na wybrane produkty podczas targów.

Firma EMB Systems przeprowadzi cykl szkoleń. Warsztaty obejmą tematykę oprogramowania RIP CAD Link dla drukarek Brother oraz technologii DTF. Więcej o warsztatach TUTAJ.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764