logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

22 tysiące osób bawiło się z Kampanią Kolejowe ABC

  PR 02.09.2019, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Piknik Kampanii Kolejowe ABC w Kołobrzegu był ostatnim takim spotkaniem w tym roku. W rodzinnych imprezach plenerowych organizowanych przez Urząd Transportu Kolejowego uczestniczyło prawie 22 tysiące osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/22-tysiace-osob-bawilo-sie-z-kampania-kolejowe-abc,383804,artykul.html

Najwięcej, bo blisko 13 tysięcy gości, zgromadził piknik „Hej przygodo! Odwiedź Peronowo!” w Parku Jordana w Krakowie.

Krakowska impreza odbyła się z okazji Dnia Dziecka, a w lipcu i sierpniu zorganizowano spotkania w popularnych nadmorskich kurortach: w Rewalu, we Władysławowie, w Ustce i w Kołobrzegu. Na ostatniej w Kołobrzegu na placu przy latarni morskiej bawiło się prawie 3 tysiące dzieci razem z rodzicami i opiekunami.

– Projekt Kampania Kolejowe ABC został stworzony przede wszystkim z myślą o uczeniu poprzez zabawę. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Pikniki edukacyjne były wspaniałą okazją do nauki nie tylko dzieci, ale i dorosłych – podsumował Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego. – Jestem przekonany, że wszystkie działania podejmowane w ramach Kampanii Kolejowe ABC przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na polskiej kolei – dodał.

W trakcie pikników „Hej przygodo! Odwiedź Peronowo!” na uczestników czekały liczne zabawy i konkursy z nagrodami. Do wygrania były między innymi hulajnogi zwykłe i elektryczne oraz plecaki. Dzieci miały okazję wziąć udział w grze terenowej, wielkoformatowej grze planszowej, kole fortuny czy grze symulującej jazdę wybranym pojazdem.

W namiocie UTK każdy uczestnik mógł sprawdzić swoją wiedzę podczas quizu kolejowego i poznać prawa pasażerów. Ogromną popularnością cieszyły się również warsztaty plastyczne, podczas których można było stworzyć własny papierowy pociąg lub pomalować buzię kolorowymi farbkami. Dzieci miały także szansę obejrzeć prawdziwy wóz strażacki oraz sprawdzić swoje umiejętności podczas udzielania pierwszej pomocy na fantomie. Wszyscy chętni mogli także zapoznać się z historią rozwoju kolei w Polsce, oglądając wystawę fotografii. Dla najmłodszych uczestników pikników przygotowane były trampolina, skakańce i eurobangee.

W następne wakacje Urząd Transportu Kolejowego będzie organizował kolejne pikniki, a już od września edukatorzy wracają do szkół i przedszkoli z interaktywnymi lekcjami kolejowego bezpieczeństwa.

Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764