logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

22. Międzynarodowe Biennale Plakatu już w przyszłym miesiącu

   11.05.2010, przeczytano 916 razy

5 czerwca 2010 r. podczas gali w Muzeum Plakatu w Wilanowie poznamy laureatów 22. Międzynarodowego Biennale Plakatu. Wtedy też po raz pierwszy zaprezentowane zostaną prace wyłonione przez komisję kwalifikacyjną konkursu. Wystawa pokonkursowa potrwa przez kolejne 3 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/22.-miedzynarodowe-biennale-plakatu-juz-w-przyszlym-miesiacu,10664,artykul.html

Jak mówią organizatorzy, Międzynarodowe Biennale Plakatu cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Odbywa się co dwa lata od czerwca do sierpnia, a zgłoszone prace ocenianie są w czterech kategoriach: plakat kulturalny, plakat reklamowy, plakat społeczny i Złoty Debiut. W tym roku wprowadzona została kategoria specjalna: „Chopin na nowo”.

Organizatorem konkursu jest Muzeum Plakatu w Wilanowie, gdzie odbywają się m.in. ogłoszenie wyników i wernisaż zakwalifikowanych prac. Ponadto część wystaw organizowanych jest w innych lokalizacjach na terenie Warszawy. Wystawa plakatów wyłonionych w kategorii „Chopin na nowo” odbędzie się w Łazienkach Królewskich, a na ogrodzeniu parku wyeksponowane zostaną reprodukcje z historii plakatu chopinowskiego. W galerii Akademii Sztuk Pięknych przy Krakowskim Przedmieściu zorganizowana zostanie wystawa prac z kategorii Złoty Debiut. Natomiast we wnętrzach ASP przy ul. Spokojnej zaprezentowane zostaną plakaty członków Jury 22. MBP oraz Laureatów poprzedniej edycji konkursu.

W ramach imprez towarzyszących, entuzjaści plakatu będą mogli obejrzeć m.in. wystawę plakatu chińskiego, brazylijskiego oraz międzynarodowego projektu poświęconego alfabetowi Bułgarii „The letters of Bulgaria Alphabet of Europe”. W kalendarzu 22. MBP znajdą się także wystawy organizowane przez instytucje i galerie o podobnym do Muzeum Plakatu profilu działalności, tj. Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Galerię Grafiki i Plakatu na Hożej, Galerię Krytyków Pokaz i inne. Organizatorzy zapewniają, że lista wydarzeń towarzyszących wciąż rośnie.

Źródło: Effective PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764