logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23″ monitor wielodotykowy Duravision FDF2382WT-A

  PR 27.05.2022, przeczytano 368 razy
ilustracja

EIZO wprowadza do swojej oferty wielodotykowy panel DuraVision FDF2382WT-A o przekątnej 23”. Monitor wykorzystuje technologię pojemnościową (PCAP) i doskonale nadaje się do zastosowań w przemyśle, medycynie oraz przestrzeniach publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23%E2%80%B3-monitor-wielodotykowy-duravision-fdf2382wt-a,396048,artykul.html

W portfolio EIZO znajdują się już dwa monitory wielodotykowe: DuraVision FDF2182WT i FDF2121WT. Teraz dołącza do nich 23-calowy DuraVision FDF2382WT-A w rozdzielczości Full HD (1920 x 1080). Monitor reaguje na dotyk gołą dłonią lub piórkiem i jest w stanie zarejestrować do 10 punktów dotyku jednocześnie. Wysoka czułość panelu znacznie ułatwia wykonywanie gestów takich jak przewijanie i przesuwanie.

Różne możliwości obsługi

DuraVision FDF2382WT-A wyposażono w funkcję ignorowania dotyku całą dłonią, która pozwala użytkownikowi położyć rękę na ekranie bez wywoływania reakcji panelu. Wrażliwość wyświetlacza na dotyk można skalibrować, aby ograniczyć błędne reakcje spowodowane warunkami środowiskowymi lub zakłóceniami elektromagnetycznymi.

Wytrzymałość, funkcjonalność i higiena

Przednia część panelu jest całkowicie płaska, co ułatwia obsługę dotykową na całej powierzchni ekranu oraz usprawnia czyszczenie. Dołączona podstawka pozwala ustawić monitor na biurku i wyregulować jego nachylenie w zakresie od 15 do 70 stopni. Dzięki temu z łatwością dopasujesz położenie ekranu do wymagań danego środowiska.

DuraVision FDF2382WT-A ma odporną na zarysowania powierzchnię o twardości 5H w skali Mohsa, dlatego świetnie sprawdzi się w środowiskach wystawionych na ciągły dotyk – m.in. w infokioskach i fabrycznych terminalach dotykowych. Monitor może pracować w temperaturze od 5 do 35oC.

Inne cechy

  • Złącza wejściowe DisplayPort, HDMI i D-sub
  • Panel IPS z kątami widzenia 178°
  • Wyświetlanie obrazu bez migotania
  • 3-letnia gwarancja producenta

Dostępność

Sprzedaż monitora DuraVision FDF2382WT-A rozpocznie się w czerwcu 2022 roku.

Źródło: ALSTOR Sp.j. A. Zwierzynski i Wspólnicy

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764