logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23-calowy monitor Philips na USB z matrycą IPS

  PR 25.11.2014, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek nową wersję 23-calowego monitora na USB, który po podpięciu pełni rolę stacji dokującej. PHILIPS 231P4QUPES zapewnia szerokie kąty widzenia i bardzo dobrą jakość obrazu dzięki zastosowaniu matrycy IPS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-calowy-monitor-philips-na-usb-z-matryca-ips,23325,artykul.html

Nowy model z pewnością docenią wszyscy ci, którzy korzystają z komputera przenośnego i potrzebują dodatkowej przestrzeni roboczej. Trzy porty USB, w tym dwa USB 3.0 służące do szybkiego przesyłania danych i jeden USB 2.0, umożliwiają natychmiastowy dostęp do podłączonych urządzeń peryferyjnych, na przykład drukarki, napędów zewnętrznych, klawiatury, myszki czy aparatu. 

Korzystając z kabla USB 3.0, użytkownicy mogą w łatwy sposób streamować wideo, a także bezpośrednio łączyć się z Internetem lub siecią intranet przez zintegrowany port Ethernet.

23-calowy monitor PHILIPS wyświetla obraz o rozdzielczości Full HD 1920 × 1080. Podstawa monitora pozwala m.in. na regulację jego wysokości w zakresie 13 cm, wyposażona jest również w AutoPivot, czyli automatyczne wykrywanie obrotu monitora o 90 stopni i dostosowanie obrazu do nowego układu.

Specyfikacja:


Gwarancja i cena:

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora PHILIPS 231P4QUPES wynosi 1149 zł brutto. Urządzenie objęte jest trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

Więcej informacji: www.lcdmonitors.philips.com

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764