logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

  PR 13.04.2023, przeczytano 1401 razy
ilustracja
Magda Olak, prezes SPR

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-domy-produkcyjne-przystapily-do-stowarzyszenia-producentow-reklamowych,399616,artykul.html

- Celem działania SPR jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych. Widzimy bardzo wyraźnie problemy i wyzwania stojące przed naszą branżą. We współpracy z organizacjami branżowymi, reprezentującymi wszystkich interesariuszy rynku komunikacji marketingowej, będziemy działać nad ich rozwiązaniem i wypracowaniem wspólnych standardów. Model funkcjonowania SPR oparty jest na angażowaniu w bieżące i długofalowe działania jak najszerszej reprezentacji członków. Dajemy możliwość współtworzenia realnych rozwiązań wszystkim producentom, niezależnie od wielkości firmy czy też generowanego przez nią obrotu. – powiedziała Magda Olak, prezes SPR.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jest obecnie najliczniejszą organizacją w Polsce, reprezentującą studia produkujące filmy do komunikacji marketingowej. W dniu 31.03.2023 na stronie www.sprfilm.pl został udostępniony przycisk „dołącz do nas” , dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do SPR.

Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne:

  1. Baltica Film
  2. Bites Studio
  3. Dobro Film
  4. Dynamo Film
  5. F25
  6. Feel Movie
  7. Film Fiction
  8. Filmokracja
  9. Film Produkcja
  10. Film Reaktor
  11. Graffiti Film
  12. HighNoon
  13. Houdini Film
  14. Lemon Films
  15. Lucky Luciano
  16. M5
  17. Moon Films
  18. Spokój Film
  19. Tank Production
  20. Timecode Film Production
  21. Truskavka
  22. Watchout Studio
  23. Warsaw Witches Association

SPR utrzymuje stały kontakt z organizacjami branżowymi, takimi jak Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Związek Filmowców Polskich oraz CFP-E  międzynarodową organizacją zrzeszającą domy produkcyjne.

Zarząd w składzie: Magdalena Olak (prezes), Konrad Mikołajczyk (wiceprezes), Franciszek Rogala (wiceprezes), Natalia Strzałkowska (członek zarządu), Adrian Włodarski (członek zarządu), powołał 8 grup roboczych, które obecnie działają w najbardziej istotnych dla Stowarzyszenia obszarach:
 

  1. Grupa prawna (umowy i ujednolicony wzór karty castingowej.
  2. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
  3. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzenie katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
  4. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi, wizerunek SPR, social media).
  5. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre oraz post produkcji).
  6. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
  7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz podmiotów zamawiających filmy reklamowe).

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764