logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 edycja Festiwalu Golden Drum prezentuje: Cindy Gallop

  PR 11.10.2016, przeczytano 640 razy

Spośród 40-tu światowej klasy ekspertów świata reklamy i przemysłu kreatywnego, którzy będą dzielić się swoją wiedzą podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, z pewnością największą jego gwiazdą będzie Cindy Gallop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-edycja-festiwalu-golden-drum-prezentuje%3A-cindy-gallop,30210,artykul.html

Uznawana za geniusza, wzbudzająca kontrowersje Gallop to założycielka i dyrektor takich portali jak www.IfWeRanTheWorld.com  i www.MakeLoveNotPorn.com.

Już za tydzień (18-21 października br.) Golden Drum otworzy swoje drzwi na Zamku w Ljubljanie. W swoim czterodniowym programie festiwal oferuje szeroką  gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

Odliczamy dni do rozpoczęcia festiwalu oraz zaprezentowania Wam kolejnych znakomitych prelegentów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji festiwalu - podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalny Golden Drum. Briščik twierdzi, że tegoroczny festiwal zachwyci uczestników nie tylko swoim nowym wizerunkiem, lokalizacją i programem, ale przede wszystkim utalentowanymi prelegentami z branży, którzy zainspirują uczestników do tworzenia konkursowych prac.

Cindy Gallop jest uważana za jedną z 30-tu najbardziej niezwykłych i wpływowych ludzi w branży, a jej doskonałe wystąpienia na temat przyszłości reklamy i marketingu są znane na całym świecie. Gallop działa jako doradca zarządu przy wielu zaawansowanych technologicznie przedsięwzięciach oraz jako konsultant marek i innowacji biznesowych dla firm z całego świata. Jest uznawana za jednego z najbardziej przekonujących i inspirujących mówców.

Bardzo się cieszę, że mogę przedstawić tak znakomitego prelegenta jaką jest Cindy Gallop. Jej wykłady są nieocenione i przejmujące. Jestem pewien, że podczas tegorocznej edycji Golden Drum możemy spodziewać się właśnie takiego wystąpienia. Wybraliśmy naprawdę najlepszych ekspertów więc program festiwalu jest bardzo ekscytujący - powiedział Mojca Majhen, dyrektor wykonawczy 23. Festiwalu Golden Drum.

Ponad 40-tu światowej sławy ekspertów rynku reklamy i przemysłu kreatywnego pojawi się na scenie tegorocznej edycji Festiwalu Golden Drum, a wśród nich: Uli Reese, prezes IV2, Niemcy, Emma Wilke, dyrektor zarządzający The Gunn Report Ltd, Wielka Brytania, Darre van Dijk, dyrektor kreatywny, TBWA / Neboko Amsterdam, Holandia, Ekrem Dupanović, założyciel i redaktor naczelny, Media i Marketing Art & Business, Bośnia i Hercegowina, Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM // McCann Rumunia, Rumunia, Péter Tibor Juhász, szef marketingu, Magyar Telekom, Węgry, Ravid Kuperberg, partner, Mindscapes, Izrael, Ivan Stanković, założyciel, Communis, Serbia, Tim Parry, dyrektor komunikacji Alzheimer’s Research, Wielka Brytania, Folker Wrage, dyrektor kreatywny, Havas Worldwide Szwajcaria, i wielu innych.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się w dniach 18-21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: www.goldendrum.com

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764