logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 edycja Festiwalu Golden Drum prezentuje: Cindy Gallop

  PR 11.10.2016, przeczytano 625 razy

Spośród 40-tu światowej klasy ekspertów świata reklamy i przemysłu kreatywnego, którzy będą dzielić się swoją wiedzą podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, z pewnością największą jego gwiazdą będzie Cindy Gallop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-edycja-festiwalu-golden-drum-prezentuje%3A-cindy-gallop,30210,artykul.html

Uznawana za geniusza, wzbudzająca kontrowersje Gallop to założycielka i dyrektor takich portali jak www.IfWeRanTheWorld.com  i www.MakeLoveNotPorn.com.

Już za tydzień (18-21 października br.) Golden Drum otworzy swoje drzwi na Zamku w Ljubljanie. W swoim czterodniowym programie festiwal oferuje szeroką  gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

Odliczamy dni do rozpoczęcia festiwalu oraz zaprezentowania Wam kolejnych znakomitych prelegentów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji festiwalu - podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalny Golden Drum. Briščik twierdzi, że tegoroczny festiwal zachwyci uczestników nie tylko swoim nowym wizerunkiem, lokalizacją i programem, ale przede wszystkim utalentowanymi prelegentami z branży, którzy zainspirują uczestników do tworzenia konkursowych prac.

Cindy Gallop jest uważana za jedną z 30-tu najbardziej niezwykłych i wpływowych ludzi w branży, a jej doskonałe wystąpienia na temat przyszłości reklamy i marketingu są znane na całym świecie. Gallop działa jako doradca zarządu przy wielu zaawansowanych technologicznie przedsięwzięciach oraz jako konsultant marek i innowacji biznesowych dla firm z całego świata. Jest uznawana za jednego z najbardziej przekonujących i inspirujących mówców.

Bardzo się cieszę, że mogę przedstawić tak znakomitego prelegenta jaką jest Cindy Gallop. Jej wykłady są nieocenione i przejmujące. Jestem pewien, że podczas tegorocznej edycji Golden Drum możemy spodziewać się właśnie takiego wystąpienia. Wybraliśmy naprawdę najlepszych ekspertów więc program festiwalu jest bardzo ekscytujący - powiedział Mojca Majhen, dyrektor wykonawczy 23. Festiwalu Golden Drum.

Ponad 40-tu światowej sławy ekspertów rynku reklamy i przemysłu kreatywnego pojawi się na scenie tegorocznej edycji Festiwalu Golden Drum, a wśród nich: Uli Reese, prezes IV2, Niemcy, Emma Wilke, dyrektor zarządzający The Gunn Report Ltd, Wielka Brytania, Darre van Dijk, dyrektor kreatywny, TBWA / Neboko Amsterdam, Holandia, Ekrem Dupanović, założyciel i redaktor naczelny, Media i Marketing Art & Business, Bośnia i Hercegowina, Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM // McCann Rumunia, Rumunia, Péter Tibor Juhász, szef marketingu, Magyar Telekom, Węgry, Ravid Kuperberg, partner, Mindscapes, Izrael, Ivan Stanković, założyciel, Communis, Serbia, Tim Parry, dyrektor komunikacji Alzheimer’s Research, Wielka Brytania, Folker Wrage, dyrektor kreatywny, Havas Worldwide Szwajcaria, i wielu innych.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się w dniach 18-21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: www.goldendrum.com

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764