logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 Edycja Konkursu Golden Arrow

   30.04.2021, przeczytano 324 razy
ilustracja

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-edycja-konkursu-golden-arrow,391296,artykul.html

Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji z klientem – zdalne kanały kontaktu zdobyły jeszcze większą popularność, zyskały nowe znaczenia i stały się podstawą funkcjonowania gospodarki. Przed agencjami i marketerami rzeczywistość postawiła wiele wyzwań, którym musieli sprostać w przyspieszonym tempie. To wszystko odbywało się często w poczuciu dużej niepewności, napięcia ze względu na ograniczony czas na przygotowania zmian i wymagało ogromnej kreatywności, zaangażowania i pracy.

Dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow docenimy nie tylko doskonałe projekty wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych jak obecne warunkach.

W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:

  • Product launch
  • Product relaunch
  • Innowacja w dystrybucji
  • Premiumizacja
  • Long-term strategy
  • Wzorowa współpraca marketer – agencja

Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.

Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

  • Innowacja roku
  • Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
  • Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
  • Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)

Kategorię Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

  • Kampania shopper marketing
  • Nowe technologie retail
  • Innowacje private label
  • Shopper experience & shop design

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu.

Jury konkursu Golden Arrow:

  • PRZEWODNICZĄCA JURY - Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva
  • Katarzyna Chodacka-Chłopaś, dyrektorka zarządzająca, w IQ Marketing
  • Jan Daniel, menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Grupa Amica
  • Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreatywna, Albedo Marketing
  • Małgorzata Heine, creative group head, UNIQUE ONE
  • Karol Kamas, dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services
  • Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas
  • Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
  • Karolina Król, junior brand manager, Lech Premium, Kompania Piwowarska
  • Michał Michalik, creative director, CEO, Pomarańcza
  • Michał Ryszkiewicz, współzałożyciel i managing partner, Kamikaze Altavia Group
  • Jorge Sanchez, dyrektor biura marketingu, Bank Pekao SA
  • Szymon Ulkowski, communication manager, Nestlé Polska
  • Marta Ulman, head of strategy Warsaw, GoldenSubmarine
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, właścicielka, Concept Spot
  • Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director, Publicis Worldwide
  • Joanna Zadworna, marketing manager, Samsung
  • Agnieszka Ząbecka, senior brand development manager, Danone
  • Jarosław Zuchora, dyrektor zarządzający, Wedo Sp. z o.o.

Rada programowa:

  • Artur Beck, prezes, Creative Media
  • Grzegorz Bonder, prezes, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Bartosz Brzozowski, prezes, EDC
  • Marek Grabowski, dyrektor zarządzania customer journeys, Orange
  • Mateusz Jaworowski, Client Director, Kantar Polska
  • Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing,  DHL Parcel Poland
  • Mirosław Młynarczyk, członek zarządu, Albedo Marketing
  • Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
  • Piotr Płoszajski, Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
  • Artur Sikora, CMO / Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska

Regulamin konkursu oraz wszystkie szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.goldenarrow.pl

Źródło: Media Marketing Polska

Dodatkowe informacje:

Organizatorami konkursu są: VFP Communications, wydawca m.in. „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
Polish Graphic Design Awards 2019: zgłoszenia do 1 maja
1 maja upływa ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń i szansa na wzięcie udziału w konkursie Polish Graphic Design Awards. Przegląd najlepszych i najważniejszych projektów graficznych ze wszystkich dziedzin komunikacji wizualnej w Polsce z 2020 roku.
Samarité zaprasza artystów do konkursu
Od teraz każdy może mieć wpływ na postrzeganie tajemniczego świata Samarité. Marka zaprasza wszystkie kreatywne osoby do stworzenia pracy artystycznej, która zostanie wykorzystana w jej komunikacji. Dla zwycięzców przewidziano nagrody główne w wysokości 1000$.
Konkurs „Aspiruj, kreuj, koloruj” rozpoczęty
III edycja konkursu organizowanego przez markę Radaway właśnie się rozpoczęła. W tym rok studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będą mieć szansę wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnościami w zakresie projektowania wzorów nadruku na szkle.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764