logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 Edycja Konkursu Golden Arrow

   30.04.2021, przeczytano 1045 razy
ilustracja

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-edycja-konkursu-golden-arrow,391296,artykul.html

Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji z klientem – zdalne kanały kontaktu zdobyły jeszcze większą popularność, zyskały nowe znaczenia i stały się podstawą funkcjonowania gospodarki. Przed agencjami i marketerami rzeczywistość postawiła wiele wyzwań, którym musieli sprostać w przyspieszonym tempie. To wszystko odbywało się często w poczuciu dużej niepewności, napięcia ze względu na ograniczony czas na przygotowania zmian i wymagało ogromnej kreatywności, zaangażowania i pracy.

Dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow docenimy nie tylko doskonałe projekty wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych jak obecne warunkach.

W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:

  • Product launch
  • Product relaunch
  • Innowacja w dystrybucji
  • Premiumizacja
  • Long-term strategy
  • Wzorowa współpraca marketer – agencja

Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.

Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

  • Innowacja roku
  • Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
  • Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
  • Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)

Kategorię Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

  • Kampania shopper marketing
  • Nowe technologie retail
  • Innowacje private label
  • Shopper experience & shop design

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu.

Jury konkursu Golden Arrow:

  • PRZEWODNICZĄCA JURY - Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva
  • Katarzyna Chodacka-Chłopaś, dyrektorka zarządzająca, w IQ Marketing
  • Jan Daniel, menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Grupa Amica
  • Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreatywna, Albedo Marketing
  • Małgorzata Heine, creative group head, UNIQUE ONE
  • Karol Kamas, dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services
  • Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas
  • Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
  • Karolina Król, junior brand manager, Lech Premium, Kompania Piwowarska
  • Michał Michalik, creative director, CEO, Pomarańcza
  • Michał Ryszkiewicz, współzałożyciel i managing partner, Kamikaze Altavia Group
  • Jorge Sanchez, dyrektor biura marketingu, Bank Pekao SA
  • Szymon Ulkowski, communication manager, Nestlé Polska
  • Marta Ulman, head of strategy Warsaw, GoldenSubmarine
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, właścicielka, Concept Spot
  • Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director, Publicis Worldwide
  • Joanna Zadworna, marketing manager, Samsung
  • Agnieszka Ząbecka, senior brand development manager, Danone
  • Jarosław Zuchora, dyrektor zarządzający, Wedo Sp. z o.o.

Rada programowa:

  • Artur Beck, prezes, Creative Media
  • Grzegorz Bonder, prezes, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Bartosz Brzozowski, prezes, EDC
  • Marek Grabowski, dyrektor zarządzania customer journeys, Orange
  • Mateusz Jaworowski, Client Director, Kantar Polska
  • Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing,  DHL Parcel Poland
  • Mirosław Młynarczyk, członek zarządu, Albedo Marketing
  • Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
  • Piotr Płoszajski, Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
  • Artur Sikora, CMO / Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska

Regulamin konkursu oraz wszystkie szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.goldenarrow.pl

Źródło: Media Marketing Polska

Dodatkowe informacje:

Organizatorami konkursu są: VFP Communications, wydawca m.in. „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764