Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji z klientem – zdalne kanały kontaktu zdobyły jeszcze większą popularność, zyskały nowe znaczenia i stały się podstawą funkcjonowania gospodarki. Przed agencjami i marketerami rzeczywistość postawiła wiele wyzwań, którym musieli sprostać w przyspieszonym tempie. To wszystko odbywało się często w poczuciu dużej niepewności, napięcia ze względu na ograniczony czas na przygotowania zmian i wymagało ogromnej kreatywności, zaangażowania i pracy.
Dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow docenimy nie tylko doskonałe projekty wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych jak obecne warunkach.
W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:
- Product launch
- Product relaunch
- Innowacja w dystrybucji
- Premiumizacja
- Long-term strategy
- Wzorowa współpraca marketer – agencja
Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.
Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:
- Innowacja roku
- Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
- Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
- Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)
Kategorię Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:
- Kampania shopper marketing
- Nowe technologie retail
- Innowacje private label
- Shopper experience & shop design
Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu.
Jury konkursu Golden Arrow:
- PRZEWODNICZĄCA JURY - Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva
- Katarzyna Chodacka-Chłopaś, dyrektorka zarządzająca, w IQ Marketing
- Jan Daniel, menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Grupa Amica
- Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreatywna, Albedo Marketing
- Małgorzata Heine, creative group head, UNIQUE ONE
- Karol Kamas, dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services
- Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas
- Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
- Karolina Król, junior brand manager, Lech Premium, Kompania Piwowarska
- Michał Michalik, creative director, CEO, Pomarańcza
- Michał Ryszkiewicz, współzałożyciel i managing partner, Kamikaze Altavia Group
- Jorge Sanchez, dyrektor biura marketingu, Bank Pekao SA
- Szymon Ulkowski, communication manager, Nestlé Polska
- Marta Ulman, head of strategy Warsaw, GoldenSubmarine
- Zuzanna Warowna-Toruńska, właścicielka, Concept Spot
- Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director, Publicis Worldwide
- Joanna Zadworna, marketing manager, Samsung
- Agnieszka Ząbecka, senior brand development manager, Danone
- Jarosław Zuchora, dyrektor zarządzający, Wedo Sp. z o.o.
Rada programowa:
- Artur Beck, prezes, Creative Media
- Grzegorz Bonder, prezes, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
- Bartosz Brzozowski, prezes, EDC
- Marek Grabowski, dyrektor zarządzania customer journeys, Orange
- Mateusz Jaworowski, Client Director, Kantar Polska
- Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing, DHL Parcel Poland
- Mirosław Młynarczyk, członek zarządu, Albedo Marketing
- Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
- Piotr Płoszajski, Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
- Artur Sikora, CMO / Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska
Regulamin konkursu oraz wszystkie szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.goldenarrow.pl
Źródło: Media Marketing Polska