logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23 Międzynarodowe Biennale Plakatu - prace do 19 lutego

   04.01.2012, przeczytano 2090 razy
ilustracjastrzałka

23 MBP prezentuje twórczość plakatową powstała na świecie w latach 2010-2011. Celem MBP jest konfrontacja osiągnięć w tej dziedzinie twórczości. Organizatorem 23 MBP jest Muzeum Plakatu w Wilanowie – Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Fundacja Plakat Polski. Biennale organizowane jest pod patronatem Icograda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-miedzynarodowe-biennale-plakatu---prace-do-19-lutego,14293,artykul.html

23 MBP odbędzie się w Warszawie, w Muzeum Plakatu w Wilanowie, w dniach od 2 czerwca 2012 do 16 września 2012. Ostateczny termin nadsyłania prac: 19 luty 2012.

Kategorie konkursu


A – Plakaty ideowe – dotyczące zagadnień uniwersalnych i kondycji człowieka, problemów cywilizacyjnych, zjawisk politycznych i społecznych

B – Plakaty kulturalne – promujące wydarzenia związane z kulturą, sztuką, edukacją i sportem

C – Plakaty reklamowe – promujące usługi, towary i przedsiębiorstwa

D – Złoty Debiut im. Henryka Tomaszewskiego – prace w tej kategorii mogą nadsyłać studenci i absolwenci uczelni artystycznych do 2 lat po dyplomie. Za zgodą uczelni dopuszcza się też prace kursowe i dyplomowe, wydrukowane w technice cyfrowej.

E – Kategoria specjalna: „EURO 2012” – konkurs na plakat prezentujący graficzne spojrzenie na tematyką sportową związaną z mistrzostwami Europy w piłce nożnej EURO 2012. Do tej kategorii dopuszczone będą plakaty oryginalne, wydruki cyfrowe projektów oraz plakaty publikowane w ostatnich dwóch latach.

Prace na 23 MBP mogą nadsyłać autorzy indywidualni, studia, grupy oraz agencje. Każdy uczestnik może przedstawić trzy plakaty z lat 2010-2011, wydane drukiem.

Nagrody

Międzynarodowe Jury przyzna regulaminowe nagrody równorzędne dla każdej kategorii i ogłosi werdykt w dniu otwarcia 23 MBP, 2 czerwca 2012.

  • Złoty Medal 12 000 złotych
  • Srebrny Medal 8 000 złotych
  • Brązowy Medal 4 000 złotych
  • Złoty Debiut 5 000 złotych
  • Kategoria specjalna 5 000 złotych

oraz

  • Icograda Excellence Award
  • Nagroda Honorowa im. Józefa Mroszczaka przyznawana przez Rektora ASP w Warszawie


Nagroda przyznana zespołowi autorskiemu traktowana jest jako jedna nagroda i nie podlega zwielokrotnieniu. Organizatorzy dopuszczają możliwość przyznawania specjalnych nagród honorowych i przyznawanych przez mecenasów i sponsorów MBP.

Laureaci Złotych Medali będą mogli zaprezentować swoją twórczość plakatową na wystawie „Laureaci 23 MBP” towarzyszącej kolejnej edycji Biennale.

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
Zespół marketingu Shell Polska został uhonorowany prestiżową nagrodą w ramach XIII edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. To wyróżnienie podkreśla wyjątkowe zaangażowanie i osiągnięcia zespołu w realizacji kompleksowych działań marketingowych. Nagroda została wręczona 4 grudnia br. podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance w Warszawie.
Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami
Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.
Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami
Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764