logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24-25 września: Packaging Innovations 2020 w nowej odsłonie

   17.06.2020, przeczytano 664 razy
ilustracja

Tegoroczna edycja Targów Packaging Innovations odbędzie się w dniach 24-25 września 2020 w Centrum EXPO XXI Warszawa. Będzie to jedna z pierwszych imprez targowych w tzw. „nowej rzeczywistości”. Z pewnością stoją przed Organizatorem liczne wyzwania, gdyż targi zrealizowane będą zgodnie z wytycznymi, nad którymi aktualnie pracuje Ministerstwo Rozwoju w porozumieniu z Polską Izbą Przemysłu Targowego. Jesteśmy jednak przekonani, że targi branżowe są najlepszą receptą na ożywienie gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-25-wrzesnia%3A-packaging-innovations-2020-w-nowej-odslonie,387444,artykul.html

Natura nie znosi próżni. Aktywny udział w targach to szansa na wzmocnienie pozycji firmy na rynku. Kontakty biznesowe przyspieszają rozwój każdej dziedziny gospodarki, ułatwiając dostęp do wiedzy i rynkowych nowości.

Przy zastosowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego, dystansu między uczestnikami targów, obowiązkowej rejestracji oraz kontroli liczby osób obecnych w obiekcie spotkania biznesowe mogą być bezpieczne.

- Wkrótce przedstawimy szczegółowe informacje dotyczące reżimu sanitarnego podczas wydarzenia. Pracujemy także intensywnie nad aktualizacją programu targów! Wbrew pozorom w branży opakowań działo się teraz bardzo dużo. Zarówno układ sił na rynku, jak i oczekiwania klientów trochę się zmieniły. Rzeczywistość do której wrócimy, zdecydowanie nie będzie taka, jaką ją zostawiliśmy przed pandemią. Dlatego bardzo ważne jest, aby trzymać rękę na pulsie – mówi Elżbieta Pach Project Manager Targów Packaging Innovations.

Jeżeli ktoś potwierdził swój udział jeszcze przed zmianą daty Targów, nie musi się obawiać – rejestracje dokonane wcześniej, nie tracą ważności.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764