logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication: 4 nominacje w Effie Awards Poland 2019

  PR 02.10.2019, przeczytano 503 razy

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communication, wraz z klientami i partnerami projektowymi, otrzymała aż 4 nominacje. Na nagrodę mogą liczyć dwie kampanie dla McDonald’s oraz również dwie dla ING Banku Śląskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication%3A-4-nominacje-w-effie-awards-poland-2019,384174,artykul.html

W kategorii Business-to-business 24/7Communication może liczyć na nagrodę za realizację kampanii „Firma bez klientów, to żaden biznes” oraz w kategorii „Finanse” za działania w ramach kampanii „Posiadanie sensem życia”. W ramach działań dla McDonald’s, 24/7Communication zostało nominowane w kategoriach „Long term marketing excellence” za kampanie „#Mamsmakanamaka” oraz w Kategorii Usługi za „Burger Drwala: Lepsza strona zimy”.

- Zintegrowane działania komunikacyjne i współpraca między różnymi podmiotami realizującymi dany projekt dla klienta to podstawa skutecznych kampanii marketingowych. Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla wyjątkowych marek, które dają nam przestrzeń do prowadzenia kampanii charakteryzujących się zrozumieniem aktualnych trendów i ewoluującego otoczenia branżowego. Jako przedstawiciele branży public relations, najbardziej cieszy nas fakt, że obszar ten jest coraz mocniej obecny w dyskusji o efektywności działań komunikacyjnych – a niewątpliwe taką platformą są nagrody Effie  – komentuje Paweł Modzelewski, Head of strategy w 24/7Communication.

W tym roku organizowana jest dwudziesta edycja Effie Awards w Polsce. Prace zgłoszone do Effie Awards oceniało 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA. Gala 20. Effie Awards odbędzie się 28 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874...
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764