logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication: 4 nominacje w Effie Awards Poland 2019

  PR 02.10.2019, przeczytano 893 razy

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communication, wraz z klientami i partnerami projektowymi, otrzymała aż 4 nominacje. Na nagrodę mogą liczyć dwie kampanie dla McDonald’s oraz również dwie dla ING Banku Śląskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication%3A-4-nominacje-w-effie-awards-poland-2019,384174,artykul.html

W kategorii Business-to-business 24/7Communication może liczyć na nagrodę za realizację kampanii „Firma bez klientów, to żaden biznes” oraz w kategorii „Finanse” za działania w ramach kampanii „Posiadanie sensem życia”. W ramach działań dla McDonald’s, 24/7Communication zostało nominowane w kategoriach „Long term marketing excellence” za kampanie „#Mamsmakanamaka” oraz w Kategorii Usługi za „Burger Drwala: Lepsza strona zimy”.

- Zintegrowane działania komunikacyjne i współpraca między różnymi podmiotami realizującymi dany projekt dla klienta to podstawa skutecznych kampanii marketingowych. Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla wyjątkowych marek, które dają nam przestrzeń do prowadzenia kampanii charakteryzujących się zrozumieniem aktualnych trendów i ewoluującego otoczenia branżowego. Jako przedstawiciele branży public relations, najbardziej cieszy nas fakt, że obszar ten jest coraz mocniej obecny w dyskusji o efektywności działań komunikacyjnych – a niewątpliwe taką platformą są nagrody Effie  – komentuje Paweł Modzelewski, Head of strategy w 24/7Communication.

W tym roku organizowana jest dwudziesta edycja Effie Awards w Polsce. Prace zgłoszone do Effie Awards oceniało 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA. Gala 20. Effie Awards odbędzie się 28 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764