logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication: 4 nominacje w Effie Awards Poland 2019

  PR 02.10.2019, przeczytano 226 razy

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communication, wraz z klientami i partnerami projektowymi, otrzymała aż 4 nominacje. Na nagrodę mogą liczyć dwie kampanie dla McDonald’s oraz również dwie dla ING Banku Śląskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication%3A-4-nominacje-w-effie-awards-poland-2019,384174,artykul.html

W kategorii Business-to-business 24/7Communication może liczyć na nagrodę za realizację kampanii „Firma bez klientów, to żaden biznes” oraz w kategorii „Finanse” za działania w ramach kampanii „Posiadanie sensem życia”. W ramach działań dla McDonald’s, 24/7Communication zostało nominowane w kategoriach „Long term marketing excellence” za kampanie „#Mamsmakanamaka” oraz w Kategorii Usługi za „Burger Drwala: Lepsza strona zimy”.

- Zintegrowane działania komunikacyjne i współpraca między różnymi podmiotami realizującymi dany projekt dla klienta to podstawa skutecznych kampanii marketingowych. Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla wyjątkowych marek, które dają nam przestrzeń do prowadzenia kampanii charakteryzujących się zrozumieniem aktualnych trendów i ewoluującego otoczenia branżowego. Jako przedstawiciele branży public relations, najbardziej cieszy nas fakt, że obszar ten jest coraz mocniej obecny w dyskusji o efektywności działań komunikacyjnych – a niewątpliwe taką platformą są nagrody Effie  – komentuje Paweł Modzelewski, Head of strategy w 24/7Communication.

W tym roku organizowana jest dwudziesta edycja Effie Awards w Polsce. Prace zgłoszone do Effie Awards oceniało 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA. Gala 20. Effie Awards odbędzie się 28 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764