logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication dla marek Seat i Cupra

  PR 02.12.2024, przeczytano 280 razy
ilustracja

Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication-dla-marek-seat-i-cupra,406697,artykul.html

SEAT i CUPRA to marki Grupy Volkswagen, które wyróżniają się dynamiką i odwagą. Obie marki oferują rozwiązania dostosowane do potrzeb nowoczesnych kierowców.

W SEAT i CUPRA stawiamy na odwagę i pasję, które chcemy przekazywać naszym klientom. Wierzymy, że współpraca z 24/7Communication pozwoli nam efektywnie dzielić się naszą wizją oraz budować jeszcze silniejszą pozycję na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że razem osiągniemy ambitne cele.  – mówi Katarzyna Dziomdziora, public relations manager w SEAT&CUPRA.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się zespół Technology & E-commerce, kierowany przez liderkę tego obszaru - Dorotę Piejko-Foltyn.

Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie dynamiczną transformację – od rosnącej roli elektromobilności, przez wdrażanie zaawansowanych technologii, aż po zmieniające się oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, że możemy wspierać marki takie jak SEAT i CUPRA, które odważnie odpowiadają na te wyzwania. Naszym celem będzie nie tylko budowanie ich obecności w mediach, ale także kreowanie historii, które podkreślają ich odważny charakter. - mówi Dorota Piejko-Foltyn, Account Director w dziale Technology & E-commerce w 24/7Communication.

24/7Communication wesprze marki w doradztwie strategicznym, współpracy i budowaniu relacji z mediami oraz w działaniach z zakresu content i influencer marketingu. Zadaniem agencji będzie także optymalizacja działania parku prasowego.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
Amica: Zwycięski projekt z konkursu Dodaj Kolor! na licytacji dla WOŚP
Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764