logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication dla marek Worldbox i Warsaw Sneaker Store – Chmielna 20

  PR 19.03.2018, przeczytano 458 razy

Jeden z największych dystrybutorów butów sportowych spółka Szopex – Dutkiewicz z dniem 1 kwietnia br. rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych marek WorldBox i Warsaw Sneaker Store – Chmielna 20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication-dla-marek-worldbox-i-warsaw-sneaker-store-%E2%80%93-chmielna-20,35827,artykul.html

W ramach współpracy 24/7Communication zajmie się opracowywaniem strategii komunikacyjnej dla poszczególnych marek oraz kompleksowymi działaniami w social media (na Facebooku oraz Instagramie). W ramach współpracy agencja opracuje koncepcję strategiczną i kreatywną dla WorlBox i Warsaw Sneaker Store – Chmielna 20 oraz będzie odpowiedzialna za prowadzenie profili oraz ich moderację.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Milenę Zacharzewską (Account Manager) oraz Hannę Czacharowską (Head of Social Media).

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764