logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication dołącza do Crisis Communications Network Europe

  PR 22.02.2024, przeczytano 261 razy

24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication-dolacza-do-crisis-communications-network-europe,403205,artykul.html

W Crisis Communications Network Europe mocno wierzymy, że społeczeństwo staje się coraz bardziej złożone, a działania naszych klientów nie są już ograniczone granicami państw. Oczekiwania wobec komunikacji i agencji lub firm konsultingowych są wyższe niż kiedykolwiek. Cieszymy się, że Polska, reprezentowana przez 24/7Communication, dołączyła do nas wraz ze swoją jakościową ekspertyzą, doświadczeniem i wiedzą o tym ważnym, europejskim rynku” – mówi Frank Schroedter z niemieckiej agencji Engel & Zimmermann, która była wśród współzałożycieli CCNE.

Celem CCNE jest dalszy rozwój agencji członkowskich, a tym samym ich klientów, w stawianiu czoła wyzwaniom, jakie dziś stoją przed biznesem. Dla 24/7Communication jest to kolejny etap rozwoju i poszerzenia kompetencji doradczych w obszarze crisis management i ochrony reputacji.

24/7Communication oferuje kompleksową obsługę w zakresie komunikacji kryzysowej, m.in. procedury kryzysowe, treningi gotowości zespołu, czy pogotowie antykryzysowe w trybie 24/7. „Członkostwo w CCNE pozwala nam wykorzystać nasze doświadczenie w profesjonalnym doradztwie kryzysowym i współpracować z innymi liderami branży w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Dzięki tej współpracy 24/7Communication zyskało unikatową możliwość wymiany spostrzeżeń i najlepszych praktyk ze zróżnicowaną siecią ekspertów, wnosząc jednocześnie własną wiedzę, z której korzystać mogą inni członkowie organizacji. Partnerstwo z CCNE przynosi obopólne benefity oferując wszystkim stronom wyjątkowe możliwości współpracy i rozwoju” – mówi Dirk Aarts, CEO & Founding Partner 24/7Communication. „Dodatkowo, dzięki naszej obecności w CCNE możemy wspierać potencjalne potrzeby naszych klientów w obszarze budowania i wzmacniania zaufania oraz reakcji i odporności na potencjalne sytuacje kryzysowe na rynkach europejskich. Łącząc siły z CCNE, 24/7Communication jest w stanie napędzać pozytywne zmiany i podnosić jakość profesjonalnej komunikacji tam, gdzie ma to strategiczne znaczenie dla biznesu” – dodaje Dirk Aarts.

Misją sieci CCNE jest podnoszenie międzynarodowej świadomości klientów w zakresie trendów, zagrożeń i możliwości biznesowych. Sieć stawia na silną współpracę agencji członkowskich, organizuje inspirujące, nieszablonowe wydarzenia oraz stymuluje do kreatywnego myślenia opartego na innowacyjnych rozwiązaniach. Jest to także przestrzeń do wymiany idei, które pozytywnie wpływają na profesjonalne wsparcie w korporacyjnej komunikacji kryzysowej.

Żyjemy w świecie, który można określić mianem sieci naczyń połączonych, także w sensie międzynarodowym, gdzie kryzysy mogą pojawić się w każdej chwili, a skuteczna komunikacja i zarządzanie kryzysowe mają kluczowe znaczenie. Obecny globalny krajobraz wymaga niezrównanego poziomu gotowości i zdolności adaptacyjnych w komunikacji kryzysowej. Wiarygodność i zaangażowanie są kluczowe, a CCNE oferuje ciągłe i ustrukturyzowane możliwości doskonalenia się w tym obszarze” – akcentuje Dirk Aarts.

Źródło: 24/7Communication

 www.247.com.pl

Dodatkowe informacje:

O 24/7Communication:
24/7Communication jest firmą komunikacji strategicznej, założoną w 2001 roku. Wierzymy, że zaufanie determinuje reputację, wiarygodność i zaangażowanie. Pomaga firmom rozwijać się, doskonalić, chronić i optymalizować biznesową wydajność. Można je zdobyć działając we właściwy sposób. Budując wzajemnie korzystne relacje z tymi, którzy mają dla nas znaczenie i dla których my mamy znaczenie. W 24/7 Communication pomagamy organizacjom zdobywać zaufanie, gdyż jest ono niezbędne do wprowadzania zrównoważonych zmian.
Dzięki wszechstronnemu zespołowi 70 profesjonalistów jesteśmy dobrze przygotowani do kreowania strategii, planowania i wdrażania zaufania korporacyjnego wśród i wobec pracowników, klientów, opinii publicznej, decydentów i grup wpływów. Od 2001 roku zarządzamy PR, komunikacją i zmianą wiodących w Polsce firm. Stawiamy na długofalową współpracę z klientami i jesteśmy dumni z ponad 10-letniej obsługi kilkorgiem z nich.
Jesteśmy niezależną, nie sieciową agencją i to daje nam nieporównywalną elastyczność działania. Jako partner międzynarodowej organizacji zrzeszającej niezależne firmy Public Relations PROI, jesteśmy w stałym kontakcie z 90 partnerami z całego świata, z którymi dzielimy się wiedzą, praktyką i doświadczeniami.
24/7 Communication to agencja, którą tworzą zaangażowani praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. W jej DNA wpisane są: komfort współpracy, transparentność działań, elastyczność kompetencji i działanie zespołowe. Jako firma pomagająca klientom zdobywać zaufanie, traktujemy je priorytetowo. Jest ono podstawą funkcjonowania naszego zespołu #247WAY. Zawsze do przodu. Zawsze niezawodni. Zawsze z troską i szacunkiem dla innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764