logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare

  PR 02.06.2020, przeczytano 505 razy
ilustracja

W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-7communication-wzmacnia-kompetencje-w-sektorze-healthcare,387258,artykul.html

- W 24/7 Communication budujemy od dłuższego czasu silne kompetencje sektorowe, aby oferować klientom wysokiej klasy ekspertyzę w ich obszarze specjalizacji. Dzięki tak doświadczonym konsultantom na pokładzie, jak Barbara, jesteśmy w stanie z sukcesem realizować najbardziej złożone i wymagające projekty. Bardzo się cieszę, że tak znakomita specjalistka dołączyła do naszego zespołu – powiedziała Agata Zeman, Dyrektor Operacyjna w 24/7Communication.

Barbara Wyszyńska to ekspertka komunikacji PR z niemal 15 letnim doświadczeniem w pracy dla sektora healthcare. Specjalizuje się w obszarze farmaceutycznym ze szczególnym uwzględnieniem rynku Rx oraz relacji z organizacjami pacjenckimi. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach public relations, jak i po stronie klienta – w dziale komunikacji w jednym z największych światowych koncernów biotechnologicznych Roche Polska. Pracowała w takich obszarach terapeutycznych jak: onkologia, wirusologia, neurologia czy choroby rzadkie, współpracując z kluczowymi organizacjami pacjenckimi i prowadząc działania komunikacyjne także w obszarze leków refundowanych. Zajmowała się również komunikacją wewnętrzną, raportowaniem CSR oraz działaniami z zakresu PR korporacyjnego.

W ostatnich latach była związana z agencją Konkret PR (obecnie Human Signs), w której wraz z zespołem prowadziła działania dla klientów z branży farmaceutycznej m.in. Ipsen Poland sp. z o.o., Sanofi-Genzyme czy organizacji pacjenckich takich jak Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich Orphan.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764