logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24-calowe nowości dla wymagających od Iiyama

  PR 21.02.2018, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka
iiyama XU2495WSU-B1

Na polskim rynku pojawiły się właśnie dwa nowe monitory firmy iiyama: ProLite XU2495WSU-B1 oraz ProLite XUB2495WSU-B1. Oba urządzenia wyposażone są w matryce IPS o przekątnej 24.1” i proporcjach ekranu 16:10. Oferują znakomitej jakości obraz i świetnie sprawdzą się w nowoczesnych biurach oraz studiach graficznych i projektowych. Nowości wyróżniają się konstrukcją ultra slim – są zgrabne, mają cienkie ramki i doskonale nadają się do stanowisk dwumonitorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24-calowe-nowosci-dla-wymagajacych-od-iiyama,35523,artykul.html

Oba monitory to urządzenia przeznaczone dla wymagających użytkowników, zajmujących się np. tworzeniem i edycją grafiki czy projektowaniem w aplikacjach CAD. Matryca IPS gwarantuje najwyższą jakość obrazu i doskonałe odwzorowanie kolorów. Urządzenia wyposażone są też w system redukcji niebieskiego światła (który gwarantuje, że nawet po dłuższej pracy użytkownika nie będą bolały oczy), a dzięki zastosowaniu technologii Flcker-free wyeliminowany został problem migotania obrazu.

ProLite XU2495WSU-B1 to model podstawowy, poza pochyłem nie oferuje możliwości regulacji ekranu. Dzięki temu jest tańszy i idealnie sprawdzi się, jeśli chcemy zbudować stanowisko dwumonitorowe mocując ekrany na wygodnym uchwycie (np. DS3002C-B1)

Drugą nowością jest model Prolite XUB2495WSU-B1 - monitor z identycznymi parametrami obrazu i stopą oferująca szeroki wachlarz regulacji położenia ekranu: wysokości (w zakresie 13 cm), obrotu na boki (160° w prawo/lewo) oraz funkcję Pivot. Pozwala ona przestawić ekran o 90 stopni do formatu portretowego, który bardzo dobrze sprawdza się podczas pracy z długimi arkuszami lub tekstem.

Dodajmy, że oba nowe modele wyposażone są w złącza VGA, HDMI oraz DisplayPort, obsługę standardu HDCP oraz wbudowany koncentrator USB (up 1 x USB 2.0 / down 4 x USB 2.0), a także głośniki (2x2W), wejście słuchawkowe oraz poprawiającą ostrość obrazu funkcję Overdrive.

Więcej informacji, w tym m.in. pełną specyfikację, znaleźć można na stronie producenta.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764