logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24. Jesienny Festiwal Teatralny - konkurs na plakat

   11.06.2020, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu – 24. Jesienny Festiwal Teatralny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24.-jesienny-festiwal-teatralny---konkurs-na-plakat,387387,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie do realizacji projektu graficznego, który stanie się oficjalnym plakatem promującym 24. jesiennego Festiwalu Teatralnego. Konkurs ma charakter otwarty, ale jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.

Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą 4 osoby z Komitetu Organizacyjnego Jesiennego Festiwalu Teatralnego. Komisja dokona oceny, biorąc pod uwagę wartość artystyczną pracy, doceniając również takie walory jak: oryginalnośd, wieloznacznośd, czytelnośd i siłę marketingową.

Komisja Konkursowa dokona wyboru jednego najlepszego projektu oraz wskaże dwa projekty wyróżnione. Za zwycięski projekt zostanie przyznana pieniężna nagroda główna w wysokości 2.200,00 PLN. Przewiduje się także przyznanie wyróżnienia w wysokości 500,00 PLN brutto.

W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na w/w adres e-mail do dnia 24 czerwca 2020 roku włącznie.

Źródło: Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764